اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

مردم دشتستان مشتاقانه در انتظار ورود آیت‌الله نوری‌همدانی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: مردم دشتستان مشتاقانه در انتظار ورود آیت‌الله نوری‌همدانی هستند.

مردم دشتستان مشتاقانه در انتظار ورود آیت‌الله نوری‌همدانی هستند

حجت‌الاسلام حسن مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با اشاره به سفر آیت‌الله‌العظمی نوری‌همدانی به دشتستان اظهار داشت: حضرت آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی از مراجع بزرگوار تقلید است که نقش این عالم برجسته در ترویج دین اسلام و بصیرت‌بخشی به مردم بسیار برجسته است.

وی افزود: مردم دشتستان مشتاقانه در انتظار ورود این شخصیت برجسته هستند و به فضل خدا شاهد استقبال تاریخی مردم ولایت‌مدار دشتستان از این عالم جلیل‌القدر خواهیم بود.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: آیت‌الله نوری‌همدانی در جریان فتنه 88 مواضعی شفاف و ارزشمند داشت و همواره در عرصه دفاع از رهبری شاهد حضور ایشان هستیم.

مصلح تصریح کرد: مردم دشتستان همواره در دفاع از نظام و انقلاب حضوری بی‌نظیر داشته‌اند و به فضل خدا شاهد حضور این مردم در مصلای نماز جمعه و استقبال باشکوه از آیت‌الله نوری‌همدانی خواهیم بود.

وی یادآور شد: طی دو روز گذشته مردم شهر بوشهر از حضور این مرجع عالیقدر استقبالی باشکوه داشته‌اند و مردم و مسئولان و طلاب حوزه‌های علمیه استفاده معنوی لازم را از این حضور برده‌اند.

امام جمعه برازجان گفت: آیت‌الله‌العظمی نوری‌همدانی صبح امروز (سه‌شنبه) ساعت 10 در مصلای نماز جمعه برازجان حاضر خواهد شد و در جمع مردم و مسئولان دشتستان به ایراد سخن می‌پردازد.

مصلح بیان کرد: مردم دشتستان در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی همواره حاضرند و از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.

بر اساس این گزارش، آیت‌الله‌العظمی حسین نوری‌همدانی شنبه‌شب در میان استقبال بی‌نظیر مردم و مسئولان و ائمه جمعه و جماعات استان بوشهر وارد این استان شد و روز سه‌شنبه به برازجان سفر می‌کند.

انتهای پیام/2451/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول