اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

ذهن دشمن بر روی انتخابات 92 متمرکز شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در موضوع انتخابات گفت: ذهن دشمن بر روی انتخابات 92 متمرکز شده است.

ذهن دشمن بر روی انتخابات 92 متمرکز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با تسلیت ایام سوگواری دهه آخر صفر اظهار داشت: هیئات مذهبی در برگزاری مراسمات عزاداری در ماه محرم و صفر حضوری مناسب داشته و مردم نیز استقبال خوبی به عمل آوردند.

وی با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی افزود: از آثار تقوا و پرهیزگاری عزت و سربلندی انسان است و هر کس بخواهد عزیزترین مردم باشد، باید تقوا پیشه کند.

امام جمعه برازجان با تسلیت شهادت امام حسن مجتبی(ع) خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام(ص) فرمود «حسن(ع) از من است و من از او و دوست می‌دارم کسی که امام حسن(ع) را دوست بدارد.»

مصلح همچنین با تسلیت سالروز شهادت امام رضا(ع) تصریح کرد: بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) همواره مملو از زائران از سراسر دنیاست و باید نسبت به گسترش فرهنگ رضوی در جامعه اهتمام ورزیم.

وی با اشاره به سالروز هجرت پیامبر(ص) از مکه به مدینه گفت: خداوند پیامبر اسلام(ص) را نصرت بخشید و یاری کرد و این هجرت مبدا تاریخ اسلام شده است.

امام جمعه برازجان با اشاره به 28 صفر سالروز همبستگی با مسلمانان بحرین افزود: با توجه به ظلم و ستمی که به مردم بحرین وارد می‌شود، همه باید از این مردم مظلوم دفاع کنیم تا به حقوق مسلم خود برسند.

مصلح همچنین به 24 دی سالروز تشکیل شورای آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهار داشت: مشارکت همه دستگاه‌ها در رشد و پیشرفت آموزش و پرورش از دستاوردهای تشکیل این شوراست و از تمام مسئولان انتظار داریم در رشد و پیشرفت آموزش و پرورش اهتمام ورزند.

وی به 22 دی سالروز تشکیل شورای انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: تشکیل شورای انقلاب در راستای سوق دادن و هدایت انقلاب و پیش بردن اهداف انقلاب بوده است.

امام جمعه برازجان با اشاره به 24 دی سالروز انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان امام جمعه تهران گفت: این انتخاب که توسط امام راحل انجام شد، نشان دهنده شایستگی و لیاقت ایشان بوده است.

مصلح به سالروز فرار شاه خائن از مملکت اشاره کرد و ابراز داشت: شاه خائن به واسطه مبارزه بی‌امان مردم با رژیم شاه از کشور فرار کرد و زمینه‌ساز پیروزی انقلاب به رهبری امام راحل شد.

وی به آزادی 48 زائر ایرانی از سوریه اشاره کرد و افزود: بعد از پنج ماه مذاکره مستمر این امر مهم محقق شد که باید به دستگاه‌های ذیربط تبریک بگوییم.

امام جمعه برازجان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در موضوع انتخابات گفت: ذهن دشمن بر روی انتخابات 92 متمرکز شده و امروز بحث انتخابات آزاد را مطرح می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمود «معلوم است که انتخابات در ایران آزاد است و در کدام کشور مثل ایران انتخابات آزاد برگزار شده است».

امام جمعه برازجان بیان کرد: به فضل خدا با حضور بی‌نظیر و باشکوه مردم، بار دیگر توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام اسلامی خنثی خواهد شد.

انتهای پیام/2451/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول