اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

اسلام برای جزیی‌ترین مسایل زندگی برنامه دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: اسلام برای جزیی‌ترین مساله زندگی فردی و اجتماعی برنامه و دیدگاه‌های سازنده دارد.

اسلام برای جزیی‌ترین مسایل زندگی برنامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی دشتستان اظهار داشت: تلاش برای وارد کردن اسلام در زندگی امر مهم و ارزشمندی است که همه مسئولان و مردم باید در این عرصه تلاش کنند.

وی افزود: اسلام دین زندگی است و سبک زندگی اسلامی باید در همه شئونات زندگی اجتماعی و فردی جاری باشد و برای رسیدن به موفقیت در زندگی دنیا و آخرت باید اسلام اصیل را در زندگی پیاده کنیم.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: دشمنان برای کمرنگ کردن معنویت و زدودن اخلاق اسلامی در خانواده‌ها تلاش می‌کنند و باید برای ناکام کردن دشمن اهتمام ورزیم.

مصلح با بیان اینکه زندگی یک مسلمان نباید از فرهنگ اصیل اسلامی دور باشد، گفت: اسلام علاوه بر اینکه دستورات عبادی دارد برای زندگی نیز برنامه دارد و در واقع دین اسلام برای جزیی‌ترین مساله زندگی فردی و اجتماعی برنامه و دیدگاه‌های سازنده دارد.

وی اضافه کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی و نهادها انتظار داریم در فعالیت خود راهکارهای ترویج زندگی اسلامی را پیدا کنند و برنامه‌های خود را بر اساس آنها تدوین کنند.

مصلح خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ اسلامی دارند و باید در انجام وظایف خود به خوبی عمل کنند و دین اسلام را ترویج کنند.

انتهای پیام/2451/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول