اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هئیت رئیسه خبرگان رهبری:

وحدت کلمه و اطاعت از رهبری دشمنان را ناکام کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و عضو هئیت رئیسه خبرگان رهبری گفت: وحدت کلمه و اطاعت از ولی فقیه دسیسه‌ها را خنثی و دشمنان را ناکام کرده است.

وحدت کلمه و اطاعت از رهبری دشمنان را ناکام کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، آیت‌الله دری نجف‌آبادی که به عنوان سخنران ویژه آئین نخستین جشنواره سرود رضوی سخن می‌گفت با اشاره به اقدامات صورت گرفته در نخستین جشنواره ملی سرود رضوی، این جشنواره را متعلق به امام هشتم شیعیان دانست و بیان داشت: جوانان و مردم روستای کردر میناب عاشقانه در مسیر آرمان‌های امام و اهداف انقلاب افتخار آفرینی می‌کنند.

وی از نیروی جوان در کشور به عنوان سرمایه‌های نظام یاد کرد و افزود: امروز جوانان زمینه‌های عزت و سربلندی نظام و انقلاب را در همه میادین فراهم کرده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: وحدت کلمه و اطاعت از ولایت فقیه، تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان از درون و برون را خنثی کرده است.

نجف‌آبادی تاریخ اسلام را به چهار عصر، ولادت، بعثت، هجرت و گسترش اسلام، عصر امام صادق (ع) در قرن دوم، عصر امام هشتم در اوایل قرن سوم و عصر غیبت طولانی امام عصر (عج) ذکر کرد و افزود: برابر وعده الهی و پیامبران و اهل بیت (ع)، اسلام دین آینده دنیا و بشریت است.

وی در ادامه وحدت و یکپارچگی و توکل به خدا و استقامت در راه حق در کنار مرزبانی هوشیارانه کشور، فکر و اعتقاد را رمز انتشار فرامین الهی و دین اسلام عنوان کرد.

نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسجد نخستین بنای پیامبر در شکل‌گیری اسلام است از مسجد به عنوان بزرگ‌ترین پایگاه الهی نام برد و گفت: مسجد قبا پس از یک هزار و 400 سال هنوز می درخشد.

عضو مجمع تقریب مذاهب همچنین اظهار داشت:تا مادامی که مسجد و بسیج در ایران اسلامی نقش ارزشی و دینی دارند و ملت پیرو ولایت فقیه هستند تمام توطئه‌های دشمنان خنثی و بی اثر است.

انتهای پیام/88004/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول