اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی قم:

کارشکنی دشمنان خللی در اراده مردم ایجاد نخواهد کرد

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی قم گفت: انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم به پیروزی رسیده است و تا زمانی که مردم در صحنه هستند کارشکنی و نقشه‌های دشمنان خللی در اراده آن‌ها ایجاد نخواهد کرد.

کارشکنی دشمنان خللی در اراده مردم ایجاد نخواهد کرد

محمد عرب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی فاکتورهایی داشت که این نهضت را در سرتاسر دنیا به عنوان یک قیام نمونه و بی‌نظیر مطرح کرده به گونه‌ای که این پیروزی برای برخی از رهبران سیاسی دنیا شبیه یک معجزه است.

وی با اشاره به اینکه نقطه قوت انقلاب اسلامی نسبت به سایر نهضت‌های دنیا مردمی بودن آن است گفت: نهضت‌‌های دیگر جهان از پشتوانه مردمی بودن محروم بوده‌اند و همین عامل موجب شده است تنها برای مدت زمان کوتاهی پایدار باقی بمانند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی قم با اشاره به اینکه جرقه اولیه پیروزی انقلاب اسلامی در قم و با چاپ مقاله اهانت‌آمیز در روزنامه اطلاعات آغاز شد افزود: قیام‌ها و انقلاب‌های بعدی در شهرهای مختلف ایران به دنبال قیام 19 دی و در مراسم چهلم شهدای قم در تبریز شروع و موجب شد اعتراضات مردمی به یک نهضت گسترده تبدیل شود.

عرب ابراز کرد: شرایط اقتصادی نامساعد ممکن است برای مردم سخت باشد اما این سختی‌ها آن‌ها را از هدف اصلی که حمایت از نظام اسلامی است دور نخواهد کرد و در 22 بهمن مانند هر سال نشان خواهند داد که به آرمان‌های امام و انقلاب وفادار و پایبند هستند.

وی ادامه داد: کارشکنی‌هایی که کشورهای انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جذب مردم و زیر سئوال بردن انقلاب اسلامی به کار می‌برند راه به جایی نخواهد برد و با عنایت خداوند نقشه‌های شوم دشمنان هیچ گونه خللی در اراده مردم وارد نخواهد کرد.

مشاور عالی استاندار قم در خصوص نقش انقلاب اسلامی در بیداری کشورهای مسلمان خاورمیانه در حال حاضر تصریح کرد: آنچه امروز در دنیا مشاهده می‌کنیم بیداری و ایستادگی مردم مسلمان این کشورها و نتایجی است که انقلاب اسلامی ایران در جهان به بار آورده است.

عرب با بیان اینکه ایستادگی مردم و روحانیت و فساد بارز موجود در دستگاه شاهنشاهی عوامل موثر پیروزی انقلاب اسلامی بودند افزود: مردم در تمام این سال‌ها نشان داده‌اند که زیر بار ظلم نخواهند رفت و برای رسیدن به اهداف خود در سایه ولایت و رهبری تا پای جان می‌ایستند و از نثار خون خود دریغ نخواهند کرد.

وی با اشاره به نقش نسل قدیم انقلاب در ایجاد آگاهی نسل جوان نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: این آگاهی‌بخشی وظیفه انسان‌هایی است که در متن انقلاب و اعتراضات علیه نظام شاهنشاهی حضور داشته‌اند و نباید اجازه داد دشمن ناآگاهی جوانان را دستاویزی برای بدبین کردن آن‌ها نسبت به انقلاب قرار دهد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی قم خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری افرادی که از جریان انقلاب آگاهی دارند باید دیده‌ها و خاطرات خود را به نگارش در بیاورند و در ایجاد آگاهی و بصیرت نسل جدید تلاش کنند.

عرب گفت: با توجه به نزدیک بودن انتخابات مسئولان نظام باید از ایجاد تفرقه و مجال دادن به دشمنان برای کارشکنی و ایجاد فتنه پرهیز کنند و پیرو تام و تمام مقام معظم رهبری باشند.

وی انتخابات ریاست جمهوری در خرداد 92 را یک جشن ملی عنوان کرد و ادامه داد: مردم با بصیرت و بینشی که دارند فرد شایسته‌ این مقام را انتخاب می‌کنند و اجازه دخالت را به بیگانگان نخواهند داد.

انتهای پیام/2258/ج40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول