اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

بندخاکی راهدار شوشتر بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان شوشتر بندخاکی راهدار این شهرستان به میمنت دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

بندخاکی راهدار شوشتر بهره‌برداری شد

فرماندار شوشتر در مراسمی که پیش از ظهر امروز برای بهره‌برداری از این بندخاکی برگزار شد، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: برای ساخت بندخاکی راهدار 2 میلیارد و 950 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

حیدر نجفی با اشاره به محل اعتبارات هزینه شده برای ساخت بندخاکی افزود: اعتبارات تامین شده برای ساخت این بندخاکی از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر درباره توجیه ساخت این بند در محل مذکور تاکید کرد: در سال‌های گذشته شاهد جاری شدن سیلاب در این منطقه بوده‌ایم و به این دلیل ساخت بندخاکی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه عملیات احداث بندخاکی از سال 89 آغاز شده است، خاطر نشان کرد: بندخاکی در سال گذشته کار احداث آن به پایان رسیده و تا کنون این بند آبگیری شده است.

وی تاکید کرد: استفاده از آب جمع شده پشت این بند برای فعالیت‌های آبخیزداری، باغداری و کشاورزی در دستور کار قرار دارد و امید است که این بندها پشتوانه‌ای برای کشاورزی در شهرستان شوشتر باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان شوشتر با داشتن اراضی گسترده در بخش کشاورزی و تولید محصولات استراتژیک مانند گندم نقش مهمی ایفا می‌کند.

انتهای پیام/72006/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول