اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد خواستار شد

افزایش فعالیت‌های مشاوره‌ای در مدارس سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش سعدآباد بر افزایش فعالیت‌های مشاوره‌ای در مدارس سعدآباد تاکید کرد.

افزایش فعالیت‌های مشاوره‌ای در مدارس سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، جعفر امیری‌زاده صبح امروز در جلسه کارگروه نظام هماهنگ آموزشی 3 -3- 3- 3 در سعدآباد اظهار داشت: امسال با اجرای طرح تحول بنیادین به نتایج قابل قبولی در تعلیم و تربیت رسیده‌ایم.

وی افزود: افزایش معنویت و رشد کیفیت تعلیم و تربیت از نتایج مهم اجرای طرح تحول بنیادین است.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد خاطرنشان کرد: با اهتمام و همدلی کارشناسان و معلمان برجسته حوزه تعلیم و تربیت، ساختار 6-3-3 با موفقیت در کشور اسلامی اجرا شده است.

امیری‌زاده تصریح کرد: بدیهی است اجرای دقیق و دستیابی به هدف‌های تعیین شده بدون همفکری همه جانبه تمامی دست‌اندرکاران در سطوح مختلف امکان‌پذیر نیست؛ پس برای اجرای این برنامه، بستر‌های آن باید در سطح نظام آموزشی کشور فراهم شود.

وی با اشاره به اجرای نظام (3-3-3-3) اضافه کرد: در نظام 3-3-3-3 سه ساله نخست دوره ابتدایی در یک نظام و سه ساله دوم نیز در نظام دیگر سازماندهی می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد بیان کرد: برای اجرای مناسب این طرح باید هر کدام از شهرها و روستاها برای اجرای طرح به صورت تخصصی بررسی شوند.

امیری‌زاده اذعان داشت: انتظار داریم معلمان مجری طرح برای آموزش و اجرای دوره شناسایی شوند و تبلیغات نیز به صورت کلی انجام شود تا اولیاء آشنایی و رغبت پیدا کنند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح ابتدا در شهر سعدآباد اجراء می‌شود گفت: شناسایی فضاهای مورد نیاز سعدآباد برای جلسه آینده امر لازمی است که انتظار داریم توسط کارگروه ساماندهی انجام شود.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد با تاکید بر افزایش فعالیت‌های مشاوره‌ای در مدارس سعدآباد یادآور شد: گسترش فعالیت‌های مشاوره‌ای از مسائل مهمی است که مدیران آموزش و پرورش سعدآباد مدنظر قرار داده‌اند و در سال تحصیلی جاری اقدامات ویژه‌ای در این راستا انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول