اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

برگزاری 100برنامه فرهنگی دینی در سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری 100 برنامه فرهنگی دینی در سعدآباد در سه ماهه چهارم امسال خبر داد.

برگزاری 100برنامه فرهنگی دینی در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی در نشست مسئولان سعدآباد اظهار داشت: دهه فجر از مقاطع مختلف تاریخ ایران اسلامی است و تبیین دستاوردهای این ایام امری لازم است.

وی افزود: نسل امروز باید از خدمات نظام اسلامی آگاه شوند و مسئولان موظف هستند خدمات ارزنده این نظام را برای جوانان و نوجوانان بیان کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی در ایام‌الله دهه فجر خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی مناسب و هماهنگی‌های به عمل آمده با روحانیون و نهادهای فرهنگی برنامه‌های متنوعی در دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح شهرها و روستاهای سعدآباد برگزار می‌شود.

جمالی از برگزاری 100 برنامه فرهنگی دینی در سعدآباد خبر داد و تصریح کرد: در سه ماه پایانی سال جاری 100 برنامه در حوزه فرهنگی در شهرها و روستاهای منطقه برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های ویژه دهه فجر ابراز داشت: برگزاری گفتمان دینی، اجرای مراسم دهه فجر توسط روحانیون مستقر و طرح هجرت، دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، برگزاری جشن انقلاب توسط هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و انجمن‌های اسلامی، غبارروبی گلزار شهداء، برگزاری شب شعر و خاطره‌گویی، برگزاری مسابقه عکاسی، برگزاری مراسم ویژه شب ولادت حضرت رسول (ص) در مدارس و شرکت هیئت‌های مذهبی در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این نمایندگی در ایام‌الله دهه فجر  سعدآباد خواهد بود.

وی یادآور شد: از ابتدای هفته وحدت نیز شاهد برنامه‌های متنوعی در سطح سعدآباد بوده‌ایم که با استقبال مردم مواجه شده است.

روحانی مستقر سعدآباد نیز اظهار داشت: مراسم گرامیداشت هفته وحدت در مسجد و زینبیه با سخنرانی، اجرای مسابقه و اهداء جوایز همراه خواهد بود.

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی گفت: مولودی خوانی رضا آذرشفیعی از مداحان بومی این شهر از دیگر برنامه‌های این مراسم است که سه شنبه 10 بهمن 91 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2451/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول