اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

قربانی به فارس خبر داد

تاسیس 23 مرکز قرآن و عترت نواحی مقاومت بسیج در ایام‌الله دهه فجر

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان قرآن و عترت سپاه محمدرسول‌الله(ص) با اشاره به اولین نشست مسئولان قرآن و عترت نواحی مقاومت، از تاسیس 23 مرکز قرآن و عترت در ایام‌الله دهه ‌فجر خبر داد.

تاسیس 23 مرکز قرآن و عترت نواحی مقاومت بسیج در ایام‌الله دهه فجر

«رحیم قربانی» مسئول سازمان قرآن و عترت نیروی مقاومت بسیج سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در گفت‌و‌گو با خبرنگار قرآنی باشگاه خبری فارس«توانا»، با اشاره به برگزاری اولین نشست مسئولان قرآن و عترت نواحی مقامت بسیج تهران بزرگ گفت: این نشست روز یکشنبه 17 دی‌ماه 1391 با حضور 17 نفر از مسئولان قرآن و عترت نواحی تهران برگزار و برنامه‌های قرآنی بسیج در این جلسه تشریح شد.

 مسئول سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه محمد رسول‌الله(ص) به مباحث مطرح شده در جلسه اشاره کرد و افزود:  در ابتدای جلسه، علل تأسیس سازمان، ضرورت فعالیت‌های قرآنی در بسیج برای مسئولان قرآن و عترت نواحی تشریح شد و سپس اساسنامه فعالیت‌ها و همچنین نحوه ساختار مراکز به آن‌ها ابلاغ شد.

تاسیس 23 مرکز قرآن و عترت نواحی بسیج در ایام‌الله دهه‌فجر

قربانی از تاسیس مراکز قرآن و عترت نواحی تهران در ایام‌الله دهه فجر سال‌جاری خبرداد و افزود: 23 مرکز قرآن و عترت در نواحی مقامت بسیج تهران مقارن با دهه مبارک فجر سال‌جاری تأسیس خواهد شد و این مراکز رسماً فعالیت‌ خود را شروع خواهند کرد.

وی در خصوص زمان برگزاری دومین نشست هماهنگی مسئولان قرآنی و عترت نواحی اظهار داشت: دومین نشست هماهنگی در روز یکشنبه تاریخ 24 دی‌ماه سال‌جاری در محل اجتماعات سازمان قرآن و عترت برگزار خواهد شد و ادامه مباحث جلسه پیشین، در این جلسه، مطرح می‌شود.

انتهای‌پیام/م.خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول