اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

مدیرعامل شرکت ترنج در گفت‌وگو با فارس:

ترنجستان مترو به ایستگاه بهشتی رسید/ اعلام برنامه‌های دهه فجر مجمع ناشران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت ترنج ضمن اشاره به برنامه های تدارک دیده شده دهه فجر گفت: فروشگاه ترنجستان مترو بزودی در ایستگاه بهشتی آغاز بکار می‌کند.

ترنجستان مترو به ایستگاه بهشتی رسید/ اعلام برنامه‌های دهه فجر مجمع ناشران

یاسر احمدوند مدیرعامل شرکت ترنج در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره افتتاح فروشگاه ترنجستان وابسته به مجمع ناشران انقلاب اسلامی در ایستگاه‌های مترو اظهار داشت: تا پایان این هفته تعداد ایستگاه‌های مترو دارای فروشگاه به شانزده ایستگاه می‌رسد.

 

* تعداد ایستگاه‌های مترو ترنجستان به عدد شانزده رسید/ اعلام برنامه‌های دهه فجر

به گفته احمدوند، برگزاری یک مسابقه کتابخوانی و نمایشگاه ویژه، همزمان با دهه فجر در فروشگاه‌های مترو ترنجستان از برنامه‌های پیش‌رو است؛ همچنین قرار است کتاب‌ها در این ایستگاه‌ها با تخفیف به مخاطبان عرضه شود.

مدیرعامل شرکت ترنج درباره ایستگاه‌های دیگر ترنجستان مترو بیان کرد: تعداد ایستگاه‌های مترو که به مرور تجهیز و کتاب‌ها در آن آماده عرضه می‌شود رو به افزایش است، چندی پیش ایستگاه آزادی _ شادمان، تهرانپارس، میرداماد، نواب هم به جمع فروشگاه های مترو پیوستند.

 

* ترنجستان مترو به ایستگاه بهشتی رسید

این مقام مسئول با اعلام این خبر که بزودی ایستگاه بهشتی به جمع فروشگاه‌های ترنجستان می‌پیوندد، به عناوین این فروشگاه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد عناوین در ایستگاه‌ها به فضا، شرایط، موقعیت ایستگاه‌ها و فروش ارتباط دارد از این رو تعداد عناوین هر ایستگاه متفاوت است، تلاش می‌شود حداقل 500 عنوان کتاب و نرم‌افزار در این ایستگاه‌ها وجود داشته باشد.

وی پیش‌تر به عرضه فلش کارت حاوی سخنان عاشورایی حضرت آیت‌الله مجتبی تهرانی اشاره کرده بود که در این راستا افزود: شبکه‌های فروش که مرتبط با ما هستند این فلش کارت را عرضه می‌کنند و امیدواریم بزودی به چاپ‌های جدید هم برسد، کتابفروشانی که علاقه‌مند به تهیه و عرضه این فلش هستند می‌توانند از شرکت ترنج این مجموعه را تهیه و ارائه کنند.

مدیرعامل شرکت ترنج تصریح کرد: در تلاشیم سایر آثار آیت‌الله تهرانی را هم در شبکه توزیع ترنج قرار دهیم تا علاقه‌مندان به راحتی از آنها استفاده کنند.

 

* آثار خوب دیگر ناشران هم در کنار کتاب‌های ناشران عضو مجمع ناشران عرضه می‌شود

این مقام آگاه بیان کرد: کتاب‌های ناشران عضو را اغلب در ایستگاه‌ها عرضه می‌کنیم، اما به دلیل حجم بالای آثار نمی‌توانیم همه عناوین ناشران عضو را در همه ایستگاه‌ها قرار دهیم، اما سعی داریم برگزیده‌ای از عناوین تمام ناشران را در ایستگاه‌های مختلفی داشته ‌باشیم، البته به جز ایستگاه‌های مترو این آثار در شبکه دیگر فروشگاهی هم عرضه می‌شوند؛ علاوه بر ناشران عضو آثار خوب دیگر ناشران را هم در شبکه فروش مترو و دیگر نقاط داریم و تنها به ارائه آثار ناشران عضو نمی‌پردازیم.

احمدوند درباره بسته آماده شده 9 دی توضیح داد: این بسته تا پایان دهه فجر در فروشگاه‌های اعلام شده سراسر کشور عرضه می‌شود و افراد علاقه‌مند می‌توانند برای خرید به این فروشگاه‌ها مراجعه کنند.

 وی افزود: این بسته حاوی 20 کتاب، دو نرم‌افزار است که در تعدادی از کتاب فروشی‌های سراسر کشور ارائه شد، علاوه بر آن این بسته در نمایشگاه‌های کشوری هم عرضه شدند، تلاش این بود این بسته با شرایط ویژه در دسترس مردم قرار گیرد؛ این کتاب‌ها آثاری هستند که ارزش خرید و مطالعه دارند از این رو با استقبال خوبی مواجه شد؛ آمار دقیق تعداد فروش تا پایان دهه فجر اعلام می‌شود. 

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول