اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ساعت ورود امام خمینی (ره)

جشن‌های ویژه انقلاب در رفسنجان آغاز شد

خبرگزاری فارس: جشن‌های ویژه انقلاب همزمان با ساعت ورود امام خمینی(ره) به ایران در سال 57 در رفسنجان آغاز شد.

جشن‌های ویژه انقلاب در رفسنجان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، هم‌زمان با ساعت ورود امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در رفسنجان و در میدان حضرت ابراهیم (ع) این شهر آغاز شد.

این مراسم با رژه موتورسواران پلیس و اسکیت‌سواران فضایی شادی‌آور ایجاد کرد، حضور پر شور مردم و تمام مسئولان شهرستان رفسنجان در این مراسم نشانگر وحدت و یک‌پارچگی و علاقه تمام قشرهای جامعه به انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) بود.

دوچرخه‌سواران و دیگر هیئت‌های ورزشی سهمی در این جشن به یادماندنی داشتند، پخش سرودهای انقلابی در این مراسم یادآور اوایل پیروزی انقلاب اسلامی بود به طوری که به گفته افرادی که آن زمان در تظاهرات انقلابی شرکت داشتند، آنها امروز خود را در آن فضا حس می‌کردند و خدا را شاکر بودند که چنین جامعه اسلامی نصیبشان شده و رشادت‌های دلاوران آن دوران و رهبری امام خمینی (ره) امروز ثمره خوبی برجای گذاشته است.

به گزارش فارس، امروز کمیته زنان و خانواده طی مراسمی با ملاقات و سرکشی از مادرانی عیادت می‌کنند که امروز نوزادان خود را به دنیا می‌آورند.

انتهای پیام/80016/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول