اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

شهرستان چرام قطب کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد است

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام خواستار پیشرفت و توسعه بیشتر بخش کشاورزی در شهرستان چرام شد و گفت: چرام قطب کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد است.

شهرستان چرام قطب کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز علی‌رضا نیکروز در نشست کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان چرام اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سال جاری که با نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده است به بخش توسعه کشاورزی توجه و اهتمام ویژه‌ای دارند.

فرماندار چرام با بیان اینکه جوانان ما از معضل بیکاری رنج می‌برند بر توسعه طرح‌های کشاورزی در شهرستان چرام تأکید کرد و خواستار تلاش و همت مسئولین در این راستا جهت اشتغال‌زایی و رفع مشکل بیکاری شد.

وی افزود: با طرح‌های جدیدی که دولت ارائه داده است، می‌توانیم شاهد پیشرفت و توسعه بیشتر بخش کشاورزی در شهرستان چرام که خود قطب کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد است باشیم.

این مسئول در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: برای خط انتقال اصلی آب باغات شمس‌آباد جهت استفاده از آبیاری قطره‌ای در زمین‌های اشخاصی که این خط انتقال اصلی برای آن‌ها کشیده نشده است از طریق تسهیلات توسعه بخش کشاورزی حمایت شده و تسهیلات مورد نیاز در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

نیکروز خواستار این مطلب شد که با درخواست افرادی که در طرح شمس‌آباد جهت اجرای طرح آبیاری قطره‌ای از تسهیلات 85 درصد استفاده کرده‌اند، از محل توسعه بخش کشاورزی جهت احداث باغ موافقت شود.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با بیان اینکه متقاضیان دریافت تسهیلات جهت احداث دیوار حفاظتی از محل توسعه بخش کشاورزی نداشته باشند، خواستار تشکیل پرونده در این زمینه شد و ابراز کرد: با درخواست احداث کارخانه تولید ترشیجات، خیارشور و کنسرو زیتون در شهرک صنعتی بردیان با تسهیلات 8 میلیارد و 300 میلیون تومان موافقت شود.

وی اضافه کرد: در خصوص مشکلات به وجود آمده برای طرح احداث سیلوی گندم در شهرستان چرام رایزنی‌ها و پیگیری‌های لازم توسط بانک کشاورزی و فرمانداری به عمل آید.

گفتنی است در این نشست مقرر شد تصمیم‌گیری نهایی در خصوص افرادی که کار تحویل و تحول تسهیلات زنبورداری قبل از تشکیل کمیته سه نفره نظارت بر تحویل تحول انجام گرفته بود و در حال حاضر مورد تأیید بانک جهت واریز تسهیلات نمی‌باشد طی گزارش مکتوب توسط بانک به کارگروه انجام گیرد.

انتهای پیام/82002/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول