اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خبر داد

اختصاص 274 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه کشاورزی قم

خبرگزاری فارس:‌ استاندار قم گفت: در سال جاری بیش از 274 میلیارد تومان اعتبار به توسعه بخش کشاورزی استان قم اختصاص یافته است.

اختصاص 274 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه کشاورزی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در چهاردهمین جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی استان قم با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی بلند مدت در حوزه بخش کشاورزی اظهار کرد: برنامه‌ریزی در حوزه کشاورزی موجب تسریع در خودکفایی این بخش و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار می‌شود.

وی با اشاره به رشد چشمگیر اعتبارات و تسهیلات اعطایی به بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از کار و تولید در بخش کشاورزی استان بالغ بر 10 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

استاندار قم با قدردانی از همکاری دستگاه‌ها و بانک‌های عامل استان، لزوم سرعت دادن به روند اعطای به موقع این منابع و تسهیلات را خواستار شد.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت به بخش‌های تولیدی گفت: نتایج مثبت این نگاه و حمایت ویژه امروز در بخش کشاورزی استان ظهور و بروز داشته است.

پیریایی با اشاره به اختصاص 274 میلیارد تومان اعتبار تسهیلات ارزان قیمت به بخش کشاورزی قم در سال 91 افزود: تخصیص اعتبار که به صورت کامل در سال 91 ابلاغ شده است، توانسته است با تصویب 200 میلیارد تومان در قالب هزار و 21 طرح، 2 هزار و 973 فرصت شغلی ایجاد کند.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول