اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار دماوند

نخستین مجمع صندوق توسعه کشاورزی دماوند برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین مجمع صندوق توسعه بخش کشاورزی شهرستان دماوند با حضور فرماندار شهرستان دماوند و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران برگزار شد.

نخستین مجمع صندوق توسعه کشاورزی دماوند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز با حضور فرماندار شهرستان دماوند، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، امامان جمعه شهرهای آبسرد و رودهن، بومهن، پردیس و آبعلی و کشاورزان شهرستان، نخستین مجمع صندوق توسعه بخش کشاورزی شهرستان دماوند برگزار شد.

فرماندار شهرستان دماوند در این مراسم ضمن تبریک میلاد فرخنده پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و همچنین ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) توانست در قرن حاضر تحولی ایجاد کند که در طول تاریخ بشریت کم‏نظیر بود.

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد افزود: اگر مرور کوتاهی به دوران رژیم ستم‏شاهی داشته باشیم، درمی‏یابیم که این حکومت در دستان چند خانواده فاسد و فاسق قرار داشت و مردم در رنج و فقر و ستم به سر می‏بردند.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: حرکت عظیم انقلاب اسلامی که نشأت گرفته از قیام عاشورا بود، به این دوران سراسر ظلم و سیاهی پایان داد و توانست یک بار دیگر معنویت و انسانیت را در جامعه حاکم سازد.

قاسمی‏فرزاد اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران، سایر ملل آزادی‏خواه جهان با تأسی از نهضت امام خمینی(ره) و هدایت‏گری خلف صالح او بیدار شده‏اند و یکی پس از دیگری خانه‏های ظلم و ستم را بر سر مستکبران خراب می‏سازند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با اشاره به عزت، استقلال و سربلندی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: این مهم به واسطه انقلاب اسلامی و در همه عرصه‏ها شکل گرفته و امروز ما قدرت برتر منطقه و دنیا هستیم؛ در حالی که هیچ نوع وابستگی به قدرت‏های دیگر نداریم.

انتهای پیام/2568/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول