اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها با رعایت 3 پیش‌شرط امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ مجلس برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها سه پیش‌شرط گذاشته که اگر این پیش‌شرط‌ها رعایت شود امکان اجرای مرحله دوم بعد از عید نوروز وجود خواهد داشت

اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها با رعایت 3 پیش‌شرط امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد ظهر امروز در اولین گردهمایی اصناف و بازاریان اردبیل با مسئولان و نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: مجلس برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها سه پیش‌شرط گذاشته است که اگر این پیش‌شرط‌ها رعایت شود امکان اجرای مرحله دوم بعد از عید نوروز وجود خواهد داشت.

وی اولین پیش‌شرط را مشخص شدن سهم تولید از یارانه‌ها و پرداخت آن به صورت کامل اعلام کرد و یادآور شد: در سال جاری بیش از 500 واحد تولیدی در کشور تعطیل شده‌اند که دلیل آن نیز حمایت نشدن واقعی از بخش تولید بوده است.

عضو مجمع نمایندگان استان دومین پیش‌شرط را پرداخت سهم درمان به میزان 10 درصد از محل یارانه‌ها اعلام کرد و گفت: اگر چه این سهم باید در سال‌های گذشته اختصاص می‌یافت اما دولت به دلیل کم بودن در‌آمد از پرداخت آن طفره رفته در حالی که از رقم کم در‌آمدی نیز می‌توانست سهم درمان را پرداخت کند.

افضلی‌فرد پیش‌شرط سوم را وارد نشدن شوک روانی به جامعه اعلام کرد و افزود: اگر اصلاح قیمت‌ها با 300 درصد و افزایش نرخ بهای نیازمندی‌های مردم باشد به هیچ‌وجه ما با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌‌ها موافق نیستیم اما اگر این اصلاح قیمت‌ها به صورت تدریجی و گام به گام صورت گیرد امکان اجرای هدفمندی یارانه‌ها وجود خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در کنار عبادت خداوند متعال نفع رساندن و خدمت به مردم از جایگاه و منزلتی ویژه برخوردار است به طوری که در سایه خدمت صادقانه به مردم می‌توان رضایت الهی را نیز جلب و جذب کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:‌ توحید و عبادت جز در خدمت به خلق و در مسیر حقانیت بودن و ولایت‌پذیری چیز دیگری نیست و ما در مجلس شورای اسلامی در حوزه تصمیم‌گیری و عمل و اجرا ثابت کردیم که تابع ولایت فقیه هستیم.

افضلی‌فرد تصریح کرد:‌ از ولایت صحبت کردن ساده است اما در فتنه‌هاست که مشخص می‌شود چه کسی ولایت‌مدار است و چه کسی از این قاعده بیرون مانده است.

وی با بیان این موضوع که با ولایت بودن امنیت را به دنبال داشته و به انسان شجاعت و روح خدمت همراه با صداقت می‌دهد، گفت: ما در تقنین قوانین و حسن نظارت بر اجرای آن قطعاً از این ویژگی‌ها می‌توانیم استفاده کنیم تا از دایره شجاعت، صداقت و انجام شایسته خدمات به دور نباشیم.

این نماینده مجلس به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار کمیسیون اصل 90 با معظم له اشاره کرد و ادامه داد:‌ رهبر معظم انقلاب در این دیدار اعلام کردند که اگر کمیسیون اصل 90 تخلفات را به جد پیگیری کرد و اگر به مرحله‌ای رسید که در صورت دست داشتن مسئولان مافوق در تخلفات نیز با آن برخورد جدی کند قطعاً به پیروزی رسیده ولی هر وقت در این زمینه کارهایش را به خاطر مسئولیت‌های مافوق متوقف کرد در آن صورت قطعاً از مسیر خود دور بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، افضلی‌فرد در پایان سخنان خود یادآور شد: ما به مردمی زنده و پویا که بتوانند مطالبات خود را با صدای بلند از نمایندگان بخواهند نیازمندیم و وظیفه داریم هراز چند گاهی از اقدامات انجام شده گزارشی را ارائه کنیم تا مردم در جریان امور قرار گیرند.

انتهای پیام/62001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول