اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

خوباوری و ولایت‌مداری رمز موفقیت و تثبیت انقلاب است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی خودباوری و ولایت‌مداری مردم را رمز ماندگاری و تثبیت انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی مبتنی بر فطرت پاک انسان‌ها و افراد جامعه اسلامی به منظور مبارزه با فساد و ظلم زمان صورت گرفته است.

خوباوری و ولایت‌مداری رمز موفقیت و تثبیت انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید پیش از ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه راهنمایی نمونه دخترانه کاشی نیلوفر بیرجند اظهار کرد: 34 سال پیش امام راحل که سکاندار کشتی انقلاب اسلامی بودند به میهن بازگشتند که این روز در اذهان ملت و حتی اذهان عمومی دنیا باقی مانده است.

وی ادامه داد: استقبال مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی از امام خمینی(ره) در واقع استقبال از ارزش‌های اسلامی و توحیدی بود.

روز ورود امام به میهن مهم‌ترین روز تاریخ انقلاب اسلامی است

استاندار خراسان‌جنوبی افزود: در ادامه مبازرات ملت به رهبری امام(ره) و روحاینت همیشه در صحنه روز ورود امام به میهن به عنوان مهم‌ترین روز در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

 

رشید با بیان اینکه با نگاهی اجمالی به انقلاب اسلامی در می‌یابیم که انقلاب ما نمونه و تکیه بر ارزش‌های اسلامی و بر مبنای رسالت پیامبر برپا شده، تصریح کرد: اما انقلاب‌ها و خیزش‌های دیگر در سایر کشورها تکیه بر بلوک شرق و غرب و ضد ارزش‌ها داشته است.

وی ابراز داشت: ماندگاری روز ورود امام به میهن نشان از خودباوری و ولایت‌مداری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی داشت.

انقلاب اسلامی از بد تولد بر پایه ارزش‌های دینی استوار شد

استاندار خراسان‌جنوبی خودباوری و ولایت‌مداری مردم را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی در منطقه و تثبیت آن دانست و گفت: انقلاب اسلامی مبتنی بر فطرت پاک انسان‌ها و افراد جامعه اسلامی به منظور مبارزه با فساد و ظلم زمان صورت گرفته است.

 

رشید با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از بد تولد بر پایه و اساس ارزش‌ها و آرمان‌های دینی استوار شد، گفت: این انقلاب معطوف به قشر خاصی نشد و همه طوایف، اقوام، اقشار، تمدن‌ها و فرهنگ‌ها از انقلاب اسلامی بهره بردند.

وی متذکر شد: انقلاب ما به درستی انفجار نور بود نوری که فراگیری آن تمام دنیا و بشریت را در بر گرفت.

استاندار خراسان‌جنوبی اذعان داشت: آنچه امروزه در بیداری اسلام می‌گذرد جلوه‌هایی از همین تفکر و اندیشه‌های ناب امام(ره) بوده است.

انتهای پیام/69011/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول