اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز خبر داد

برگزاری برنامه نمادین استقبال در فرودگاه اهواز/ نواخت زنگ انقلاب 11 بهمن

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز گفت: برنامه نمادین استقبال در روز 12 بهمن ماه در اهواز برگزار می‌شود و زنگ انقلاب یک روز پیش از دهه فجر در اهواز نواخته می‌شود.

برگزاری برنامه نمادین استقبال در فرودگاه اهواز/ نواخت زنگ انقلاب 11 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالعزیز فدعمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان اهواز اظهار داشت: در روز 12 بهمن ماه برنامه نمادین استقبال در فرودگاه بین‌المللی اهواز برگزار خواهد شد و سپس مسئولان در این روز برای تجدید بیعت با ارزش‌های والای انقلاب اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار خواهند کرد.

وی درباره نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان اهواز افزود: قرار است به دلیل تعطیلی مدارس در روزهای پنج‌شنبه زنگ انقلاب با یک روز تعویق در روز یازدهم بهمن ماه نواخته شود.

فدعمی با اشاره به اینکه مراسمات ویژه‌ای برای روز آغازین دهه فجر در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: قرار است در این روز نیز رژه نمادین موتورسواران در شهرستان اهواز اجرا شود.

*مزار شهدا غبار روبی می‌شود

فرماندار اهواز اظهار داشت: قرار است در این هفته مزار شهدا غبار روبی شود و در این باره روز 19 بهمن ماه سال‌جاری تعیین شده است و در اهواز نیز این روز را گرامی می‌داریم.

وی تاکید کرد: قرار است در سراسر شهرستان اهواز جشن‌های متعددی برای گرامیداشت این واقعه بزرگ برگزار شود و در این راستا برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تاکید کرد: قرار است در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان اهواز 8 هزار برنامه فرهنگی اجرا شود.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول