اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در گفت‌و‌گو با فارس:

مسئولان طراز اول تخطی نکنند / انتصاب مرتضوی غیرقانونی‌ است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: با توجه به حکم انتصاب سعید مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی و با وجود اینکه حکم وی در دادگاه به حالت تعلیق درآمده، مطمئنا محقق شدن این امر با ضوابط و قوانین مغایرت دارد.

مسئولان طراز اول تخطی نکنند / انتصاب مرتضوی غیرقانونی‌ است

سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: بحث قانون مداری و قانون گذاری در مجلس از مباحثی‌ست که همواره و در هر شرایطی باید مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: مجلس نیز در این خصوص باید ناظر بر اجرای قوانین بوده و هر زمان احساس ضعف و التهاب در قوانین را داشته باشد اوضاع را آرام کرده و به دست گیرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: با توجه به حکم انتصاب سعید مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی و با وجود اینکه حکم وی در دادگاه به حالت تعلیق درآمده، مطمئنا محقق شدن این امر با ضوابط و قوانین مغایرت داشته و اصلا هیچ سنخیتی ندارد.

* اگر مسئولان طراز اول کشور از قانون تخطی کنند، انتظاری از مردم عادی نمی‌توان داشت

وی اضافه کرد: اجرای قوانین برای همه الزامی‌ست به ویژه برای مسئولان طراز اول کشور؛ و اگر مسئولان در اجرای قانون تخطی کنند از مردم عادی دیگر نمی‌توان انتظاری بیشتر داشت.

دهدشتی عنوان کرد: بحث مجلس این بوده که انتصاب مرتضوی غیرقانونی بوده و وزیر کار باید این اقدام را لغو کند.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان بیان کرد: ما نمایندگان مردم در مجلس موظفیم نسبت به این امور عکس‌العمل نشان داده و تنها حق و حقانیت را دنبال کنیم.

* در چند سال اخیر شاهد تخلفات عدیده‌ای در دولت بوده‌ایم

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه در چند سال اخیر شاهد تخلفات عدیده‌ای از دولت بوده‌ایم و اگر این روند ادامه داشته باشد تخطی از قوانین در کشور نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر تخلفات دولت نهادینه شود تنها ضرر و آسیب را مردم متحمل می‌شوند، گفت: مواردی نظیر ارائه لایحه قانون در چند سال اخیر، هدفمندی یارانه‌ها، توزیع ارز، تورم، عدم توجه به تولید و ... از مواردی‌ است که به در دولت در چارچوب تخلف صورت گرفته و اجرایی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیدحسین دهدشتی تنها نماینده مجلس در استان خوزستان است که امضا کننده طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

انتهای پیام/72001/صا40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول