اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تلاوت کلام وحی در دیار علویان/23

مسابقات سراسری 20 جزء قرآن کریم آغاز شد

خبرگزاری فارس: در دومین روز از مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران، مسابقه جزء 20 قرآن کریم آغاز شد.

مسابقات سراسری 20 جزء قرآن کریم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ظهر امروز در دومین روز برگزاری مسابقات قرآنی کشور در دیار علویان در رشته حفظ 20 جزء 26 نفر از قاریان کشوری حضور داشتند.

در این مسابقات در بخش حفظ 20 جزء قاریان برجسته کشوری آقایان حسن ابیضی از زنجان، علی شیخ جامی خراسان رضوی، محمد محسنی از مازندران حضور دارند.

در ادامه مسابقات حفظ 20 جزء قرآن کریم در مازندران سعید قره داشی خراسان رضوی، محسن بارانی ایلام، محمد ذولفقاری اصفهان،سجاد قره باغی،کردستان، رسول آزمایش آذربایجان شرقی، مجید آجیلیان از استان یزد در این دوره از رقابت‌های قرآنی شرکت کردند.

دیگر شرکت‌کنندگان این رقابت‌ها بهمن کرمی از اردبیل، سید میعاد صالحی از تهران، سید مرتضی هاشمی از خوزستان، محمد خاکپور از خراسان رضوی، محمدباقر اباذری از آذربایجان شرقی، عماد انوری از کرمان در این دوره از رقابت‌ها حضور یافتند.

دیگر شرکت‌کنندگان این بخش سجاد ملکی از آذربایجان غربی، هادی اسلامی، سید محمد راد از گلستان، مهدی حسن‌نژاد از قم، مجتبی فردفانی از خراسان رضوی حضور یافتند.

در ادامه این رقابت‌ها آریا دهقان از گیلان، داود سیما تو تازهی از سیستان، سید محمد حسینی از هرمزگان، عزیز‌الله احراری خراسان جنوبی و نوید رزم‌جو از استان فارس شرکت کردند.

به گزارش فارس، سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران از 9 تا 14 بهمن ماه سال جاری در مرکز دیار علویان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/86004/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول