اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین اعلام کرد

مشارکت چهار استان در برگزاری نمایشگاه قرآن قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: مشارکت‌ کنندگان در دهمین نمایشگاه قرآن کریم قزوین از استان‌های قم، اصفهان، تهران و قزوین هستند.

مشارکت چهار استان در برگزاری نمایشگاه قرآن قزوین

علی وحدتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: ترویج فعالیت‌ها و آموزه‌های قرآنی بین اقشار مختلف جامعه از مهم‌ترین اهداف برگزاری دهمین نمایشگاه قرآن کریم در قزوین است.

وی با بیان اینکه با ترویج فرهنگ قرآنی آسیب‌ها و معضلات اجتماعی به طور چشم‌گیری در جامعه کاهش می‌یابد، ابراز داشت: بر این اساس باید برای ترویج این فرهنگ در بین مردم تلاش و همت مضاعف کرد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین اذعان داشت: فعالیت‌ها و آموزه‌های قرآنی باید در بین اقشار مختلف جامعه گسترش یابد تا آنان بیشتر با این فعالیت‌ها آشنا شوند.

وحدتی با بیان اینکه دهمین نمایشگاه قرآن کریم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار شده است، عنوان کرد: این نمایشگاه تا 13 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از محصولات موجود در غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کنند.

این مسئول متذکر شد: علاقه‌مندان برای بازدید از دهمین نمایشگاه قرآن کریم می‌توانند از ساعت 9 الی 12 و 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی، جنب صدا و سیما مراجعه کنند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین اضافه کرد: مشارکت کنندگان در دهمین نمایشگاه قرآن کریم از استان‌های قم، اصفهان، تهران و قزوین هستند و در این نمایشگاه محصولات خود را در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

این مسئول خاطر نشان کرد: دهمین نمایشگاه قرآن کریم با 70 غرفه آغاز به کار کرد که از این آمار 30 غرفه مختص انتشاراتی‌ها، 15 غرفه برای عرضه محصولات نرم افزاری، هشت غرفه برای موسسات قرآنی و 12 غرفه نیز برای نهادها و اداره‌های فعال در این حوزه است.

وی با بیان اینکه در دهمین نمایشگاه قرآن کریم یک غرفه ویژه برای عرضه محصولات عفاف و حجاب در نظر گرفته شده است، اذعان داشت: محصولات قرآنی در این نمایشگاه با 25 درصد تخفیف به مردم عرضه می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‌هایی از جمله محافل انس با قرآن کریم، کارگاه آموزشی قرآن، کتابت قرآن کریم، تکریم از خادمان قرآن و مشاوره خانواده در دهمین نمایشگاه قرآن کریم برگزار می‌شود، اظهار داشت: عرضه محصولات فرهنگی، نرم افزاری و انتشارات مکتوب از محصولات عرضه شده در این نمایشگاه است.

انتهای پیام/77009/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول