اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تلاوت کلام وحی در دیار علویان-20

خداوند به جای چشم، قرآن به من داده است

خبرگزاری فارس: حافظ نابینای قرآن گفت: از اینکه خداوند نعمت دیدن را از من گرفته ناراحت نیستم چرا که به جای آن، نعمت قرآن را به من داده است.

خداوند به جای چشم، قرآن به من داده است

سمیه جعفری بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس مستقر در محل برگزاری سی و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرستان ساری اظهار داشت: سطح برگزاری مسابقات قرآن کریم نسبت به سال‌های گذشته، بسیار بهتر شده و نشان می‌دهد که تلاش بیشتری در این زمینه صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از هشت سالگی در مسابقات قرآنی شرکت می‌کنم، ادامه داد: آثار و برکت قرآن را در زندگی خود شاهد هستم.

جعفری با بیان اینکه فردی که در راه قرآن قرار می‌گیرد جرأت گناه کردن را ندارد، تصریح کرد: قرآن باعث می‌شود که ترس از گناه کردن وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌ وقت به خاطر نعمتی که خداوند از من گرفته، ناراحت نیستم، گفت: خداوند نعمت دیگری را به من ارزانی داشته و آن قرآن است.

جعفری با بیان اینکه آن اندازه که جوانان به سمت آموزش کامپیوتر، زبان، ورزش و ... می‌روند، به سمت قرآن نرفته‌اند و به این سمت متمایل نشده‌اند، افزود: رهبری فرمودند باید 10 میلیون حافظ قرآن داشته باشیم و تصور من اکنون این است که با فرمایش رهبری فاصله داریم.

وی با اشاره به اینکه مسابقات نوعی انگیزه و تشویق برای حضور در عرصه‌های قرآنی است، اظهار داشت: مسابقات باعث ترغیب افراد به سمت قرآن است.

شرکت‌کننده در مسابقات قرآنی ادامه داد: باید انگیزه‌های تشویقی برای افرادی که تازه به این عرصه ورود پیدا می‌کنند، در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه باید برای تازه واردها جایزه در نظر گرفت تا تشویق به حضور شوند، خاطر نشان کرد: روح ما با قرآن عجین است و باید برای کسانی که تازه وارد عرصه می‌شوند فکری کرد تا راه را ادامه دهند.

انتهای پیام/86007/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول