اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای بازدید از نمایشگاه قرآن قزوین سه روز دیگر فرصت باقی است

خبرگزاری فارس: دهمین نمایشگاه قرآن قزوین تا سه روز دیگر میزبان علاقه‌مندان و مردم سراسر استان قزوین است.

برای بازدید از نمایشگاه قرآن قزوین سه روز دیگر فرصت باقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دهمین نمایشگاه قرآن کریم که این هفته به مناسبت دهه‌ فجر با حضور مسئولان استانی از جمله آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین، حجت‌ الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و محمدحسین شفیعی‌ها مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افتتاح شد، با حاشیه‌هایی همراه بود که از جمله آن می‌توان به دغدغه نمایندگان مجلس برای توجه بیشتر به مسائل قرآنی اشاره کرد.

دهمین نمایشگاه قرآن کریم به مناسبت دهه‌ فجر با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه از جمله کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و آشنایی آنان با محصولات قرآنی برپا شده است ولی بیشتر غرفه‌داران شرکت‌ کننده در این نمایشگاه تنها به ارائه محصولاتی مانند کتب و لوح فشرده می‌پردازند، امری که در نمایشگاه کتاب نیز به آن پرداخته می‌شود و تنها اندک غرفه‌هایی از جمله غرفه سپاه صاحب‌الامر (عج) در این نمایشگاه توانسته مخاطبان مطلوبی را جذب کند.

دهمین نمایشگاه قرآن کریم به مدت هفت روز از هفت تا 13 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین دایر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند از دهمین نمایشگاه قرآن کریم در قزوین از ساعت 9 تا 12 ظهر و 15 تا 21 شب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین بازدید کنند.

فعالان و تولید کنندگان محصولات قرآنی در دهمین نمایشگاه سراسری قرآن کریم محصولاتشان را به علاقه‌مندان عرضه می‌کنند تا آنان نیازهای قرآنی را از این نمایشگاه فراهم کنند.

دهمین نمایشگاه قرآن کریم در 70 غرفه محصولات قرآنی را به علاقه‌مندان عرضه می‌کند که از این آمار 30 غرفه مختص عرضه محصولات قرآنی، 30 غرفه انتشارات مکتوب، 15 غرفه برای عرضه محصولات نرم‌افزاری، هشت غرفه برای مؤسسات قرآنی و 12 غرفه نیز برای نهادها و اداره‌های فعالان قرآنی اختصاص یافته است.

انتهای پیام/77009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول