اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت همگانی خوزستان:

ورزش عصرگاهی و شبانگاهی را در خوزستان فعال کرده‌ایم

خبرگزاری فارس: رییس هیئت همگانی خوزستان گفت: به علت اینکه خوزستان یک شهر گرمسیری است مردم به جز ورزش صبحگاهی نیاز یه ورزش عصرگاهی و شبانگاهی هم داشتند که این دو را در شهر فعال کرد‌ه‌ایم.

ورزش عصرگاهی و شبانگاهی را در خوزستان فعال کرده‌ایم

حمید سالمی در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره زمستانی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان درباره فعالیت‌های استان خوزستان اظهار داشت: در همین هفته که گذشته در شهر ماهشهر همایش بزرگ پیاده‌روی را برگزار کردیم.

وی افزود: ما فعالیت‌های گسترده‌ای را در شهرهای استان خوزستان انجام داده‌ایم و تمام شهرستان‌های ما فعال هستند، به طوری که در خود شهر اهواز ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی، عصرگاهی و شام‌گاهی فعال است، همچنین جاده‌های سلامت هم در سطح شهر وجود دارند و شهرداری امکانات خوبی را در اختیار ما قرار داده‌اند.

رییس هیئت همگانی خوزستان درباره ورزش بانوان و ایجاد پارک ویژه در استان خوزستان به فارس گفت: ایستگاه‌های ویژه‌ای را برای بانوان در نظر گرفته‌ایم همچنین در شورای عالی ورزش استان که با حضور استاندار و رییس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار کردیم مقرر شد تا یک پارک محصور ویژه بانوان در شهر اهواز احداث کنیم.

وی درباره کمیته‌های فعال هیئت همگانی اهواز ابراز کرد: از 23 کمیته 20 کمیته ما فعال است که سعی ما بر آن است تمام این کمیته‌ها را فعال کنیم.

سالمی با اشاره به توصیه رهبری بیان داشت: صحبت‌های رهبر انقلاب نشان از اهمیت همگانی کردن ورزش‌ها است ما در همین امر فعالیت‌های گسترده‌ای از جمله برگزاری همایش‌های پیاده روی، ورزش صبحگاهی و جشنواره‌ها را داشته‌ایم.

رییس هیئت همگانی خوزستان درباره برگزاری همایش‌های پیاده‌روی در اهواز گفت: در طول سال یکی تا دو همایش بزرگ پیاده‌روی برای عموم شهروندان برگزار می‌شود که در هر همایش حدوداً در اهواز 150 هزار نفر شرکت می‌کنند و مسافت زیادی را پیاده روی می کنند.

وی ادامه داد: حتی در برخی موارد بعد از همایش‌ها در روزهای دیگر مردم به صورت خودجوش این پیاده‌روی‌ها را ادامه می‌دهند.

سالمی اظهار داشت: همچنین ما با آموزش و پرورش تعاملات خوبی را برقرار کرده‌ایم چراکه سعی ما بر این بوده تا دانش ‌آموزان مقاطع مختلف را در این زمینه فعال کنیم.

وی درباره عملکرد رییس فدراسیون گفت: مجدآرا یکی از نیروهای متعهد نظام و انقلاب هستند که ما باید قدر ایشان را بدانیم و جا دارد از فعالیت‌ها و تلاش‌های ایشان در فدراسیون همگانی تشکر لازم را داشته باشیم.

رییس هیئت همگانی خوزستان درباره همایش همدان یادآور شد: این همایش به شکل بسیار مطلوبی برگزار شد که واقعاً باید از رییس هیئت همدان تشکر لازم را داشته باشم.

وی درباره جشنواره زمستانی و گردشگری همدان گفت: همدان از قدمت چندین هزار سال سود می‌برد و ظرفیت بسیار بالایی در بحث گردشگری دارد که در سال‌های گذشته مورد ظلم قرار گرفته اما این جشنواره خود عاملی است تا همدان از این مغفوریت خارج شود.

ششمین جشنواره زمستانی همدان با شعار «ورزش، گردشگری، همبستگی» از پنجم تا دهم بهمن ماه با حضور مسئولان کشوری، میهمانان داخلی و خارجی و همچنین سفرا، کارداران و رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف و 25 نفر از مدال‌آوران و قهرمانان ادوار مختلف المپیکی سال‌های 1948 تا 2012 لندن در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌‌زمین، در حال برگزاری بود عصر امروز سه شنبه به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/89020/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول