اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم

خرمای بم نیازمند توجه ویژه است

خبرگزاری فارس: فرماندار بم با اشاره به تولید سالانه بیش از 150 هزار تن خرما در بم گفت: خرمای بم نیازمند توجه ویژه است.

خرمای بم نیازمند توجه ویژه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین شامگاه دوشنبه در شورای توسعه برنامه‌ریزی کرمان با حضور مجمع نمایندگان استان با اشاره به اینکه سالانه بیش از 150 هزار تن خرما در بم تولید می‌شود، اظهار داشت: لازم است در راستای حمایت از این محصول مصوبه قرارگیری خرما در سبد کالای خانواده‌ها هرچه سریع‌تر عملی شود.

وی افزود: تاکنون بیش از یک هزار و 600 پرونده در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان بم تصویب شده و با توجه به اینکه اقتصاد غالب منطقه شرق استان کشاورزی است، لذا اعتبارات بیشتری در این زمینه لحاظ شود.

زین‌الصالحین با بیان گزارشی از عملکرد شهرستان بم در ابعاد گوناگون عنوان کرد: در حال حاضر37 واحد صنعتی در منطقه ارگ جدید بم فعال است که برای بیش از 5 هزار نفر ایجاد اشتغال شده است.

فرماندار بم با اشاره به خشکسالی موجود در منطقه و خشکیدگی شش موتور‌پمپ آب آشامیدنی بر ضرورت تسریع پروژه انتقال آب شرب و کشاورزی از سد نسا به بم و بروات تاکید کرد.

رئیس کانون وکلای استان کرمان نیز در این نشست به بیان مشکلات این کانون در استان پرداخت و خواستار استقلال کانون وکلا از دستگاه قضا شد.

محمد مرادی با اشاره به اینکه کانون وکلا برای مردم مستضعف و همچنین در زندان‌ها به زندانیان خدمات رایگان ارائه می‌دهد، افزود: از نمایندگان درخواست داریم تا از طرح 40 امضایی استقلال کانون وکلا در مجلس حمایت و در راستای تصویب آن تلاش کنند.

انتهای پیام/2446/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول