اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانک مهر اقتصاد مازندران خبر داد

پذیره‌نویسی بانک مهر اقتصاد از هفته آینده

خبرگزاری فارس: مدیرکل بانک مهر اقتصاد مازندران از شروع پذیره‌نویسی سهام بانک مهر اقتصاد مازندران در هفته آینده خبر داد.

پذیره‌نویسی بانک مهر اقتصاد از هفته آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رضا عسگری ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تبدیل شدن مؤسسه مالی اعتباری مهر به بانک مهر اقتصاد در ساری جاری اظهار داشت: صاحب اصلی این مؤسسه سپاه و بسیج هستند و در حال حاضر این مؤسسه در کل کشور بیش از 800 شعبه و 6 هزار کارمند دارد.

وی درباره تسهیلات پرداختی بانک مهر اقتصاد به مشتریان بانک در مازندران تصریح کرد: تسهیلات پرداختی به مشتریان در دو بخش 4 درصد قرض‌الحسنه و 15 درصد فروش اقساطی پرداخت شد.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد مازندران یکی از دغدغه‌های مسئولان بانک مهر اقتصاد فعالیت‌های بانکی را منطبق بر احکام شرعی عنوان کرد و بیان داشت: در صدد هستیم تا سپرده‌گذاری و مشارکت در بانک مهر اقتصاد منطبق بر احکام شرعی باشد.

وی در ادامه به شروع پذیره‌نویسی در سهام مهر اقتصاد در هفته آینده خبر داد و تاکید کرد: انتظار ما این است که بسیجیان و عامه مردم در پذیره‌نویسی هفته آینده مشارکت فعال داشته باشند.

عسگری در ادامه با تاکید بر اینکه تلاش ما بر این است که به عامه مردم خدمت‌دهی کنیم، بیان داشت: میانگین پرداختی تسهیلات ما به مشتریان حدود 7 تا 8 میلیون است که این خود نشان‌دهنده خدمات ما به عامه مردم است.

وی تعداد شعبات بانک مهر اقتصاد مازندران را 42 شعبه عنوان کرد و بیان داشت: در حال حاضر 300 کارمند در سطح استان مازندران مشغول فعالیت هستند.

این مسئول در پایان دغدغه جدی مسئولان در بانک مهر اقتصاد را اجرای بانکداری اسلامی و رعایت موازین شرعی در عقود اسلامی عنوان کرد.

انتهای پیام/86004/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول