اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین دوره ورزش‌های آبی ارگان‌های دریایی کشور

سازمان بنادر و دریانوردی قهرمان قهرمانان شد

خبرگزاری فارس: پس از دو روز رقابت، سازمان بنادر و دریانوردی قهرمان قهرمانان پنجمین دوره ورزش‌های آبی ارگا‌‌‌ن‌های دریایی کشور در چابهار شد.

سازمان بنادر و دریانوردی قهرمان قهرمانان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، پس از دو روز رقابت روز گذشته، پنجمین دوره مسابقات شنا و قایقرانی ارگان‌های دریایی کشور در بندر چابهار، در بخش آقایان جام ولایت که با حضور هفت تیم از سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، نیروی دریایی سپاه، شرکت تایدواتر خاورمیانه، شرکت نفت فلات قاره، شرکت سرمایه‌گذاری کیش، شرکت افق، سازمان بنادر و دریانوردی در بندر چابهار شرکت داشتند، به پایان رسید.

این دوره از مسابقات به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی با همکاری فدراسیون شنا و قایقرانی در دو بخش شنا و آب‌های آزاد و استخر سرپوشیده و قایقرانی در دو رشته کایاک و تورینگ در اسکله شهید بهشتی و مجموعه ورزشی شهید کلانتری چابهار به پایان رسید.

سیاوش رضوانی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات شنا و قایقرانی ارگان‌های دریایی کشور در بندر چابهار گفت: سازمان بنادر و دریانوردی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری با تأکید بر توصیه ورزش‌های همگانی و تخصصی با شعار اخلاق در ورزش و ولایت محوری و روحیه پهلوانی برگزار شد.

نتایج این دوره از رقابت‌ها در بخش شنا، شرکت نفت فلات قاره با 169 امتیاز مقام سوم، نیروی دریایی سپاه با 172 امتیاز، تیم سازمان صنایع دریایی کشور با 195 امتیاز مقام نخست را کسب کردند.

در بخش قایقرانی نیروی دریایی سپاه جمهوری اسلامی ایران با 53 امتیاز، سازمان بنادر و دریانوردی با 66 امتیاز، مقام دوم و تیم شرکت افق با 188 امتیاز، مقام سوم را از آن خود کردند.

در مجموع امتیازات تیمی به ترتیب در بخش شنا و قایقرانی، سازمان بنادر و دریانوردی با 222 امتیاز مقام سوم، نیروی دریایی سپاه جمهوری اسلامی ایران با 257 امتیاز و سازمان صنایع کشور با 279 امتیاز، مقام نخست را کسب کردند.

در ادامه قهرمان قهرمانان پنجمین دوره مسابقات ارگان‌های دریایی کشور، سازمان بنادر و دریانوردی با 139 امتیاز، مقام اول، سازمان صنایع دریایی کشور با 122 امتیاز مقام دوم و شرکت تعاونی افق با 107 امتیاز مقام سوم را به دست آوردند.

کاپ اخلاق این دوره از مسابقات در بخش شنا به سازمان بنادر و دریانوردی و در بخش قایقرانی به نیروی دریایی سپاه جمهوری اسلامی ایران تعلق گرفت.

انتهای پیام/75002/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول