اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن:

تجلیل همدان از خانواده قهرمانان ورزشی در تاریخ ورزش کشور بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن گفت: همدان برای نخستین‌بار در کشور اقدام به تجلیل از قهرمانان و خانواده‌های المپیکی کرد که این اقدام در تاریخ ورزش ایران بی‌نظیر است.

تجلیل همدان از خانواده قهرمانان ورزشی در تاریخ ورزش کشور بی‌نظیر است

مراد محمدی امروز در حاشیه جشنواره زمستانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: اینکه همدان برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش ایران، قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی را به همراه خانواده‌هایشان در کنار هم جمع کرد، جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: این سفر لذت‌بخش با خانواده و پیشکسوتان بسیار جذاب بود، به طوری که بسیاری از پیشکسوتان را بعد از سال‌ها در کنار خانواده‌هایشان دیدیم که همین خود بسیار ارزشمند بود.

ملی‌پوش سابق کشتی کشورمان خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مزایای این جشنواره این بود که تنها به یک رشته اکتفا نشده بود و از همه رشته‌ها در جشنواره حضور داشتند.

وی با اشاره به نقش خانواده در زندگی یک ورزشکار تصریح کرد: بنده پس از مسابقات المپیک ازدواج کردم، اما بعد از تشکیل خانواده نیز در چند دوره مسابقات شرکت کردم که توانستم موفقیت لازم را کسب کنم.

محمدی با اشاره به اینکه جاذبه‌های طبیعی همدان بسیار است، عنوان کرد: «غار علیصدر» یکی از شگفتی‌های خداوند است که در این نقطه بنا شده و می‌توان از آن به بهشت یاد کرد که پیشنهاد می‌کنم دیگران نیز از این غار شگفت‌انگیز دیدن کنند.

وی اضافه کرد: تقریباً از بسیاری از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی همدان بازدید کردیم که بسیار مورد توجه قرار گرفت، اما تپه باستانی هگمتانه نیز بسیار جالب بود.

سرمربی تیم ملی نوجوانان با اشاره به ورزشکاران جوان یادآور شد: این جوانان باید بدانند، اصل هر چیزی کشیدن سختی است و کسانی که موفق شدند با تحمل به این جایگاه رسیدند به دلیل دوری از خانواده بود و این دوری یکی از مشقت‌های ورزشکاران است.

وی ابراز کرد: برای نخستین‌بار تمام پیشکسوتان ورزشی از همه رشته‌ها با خانواده دور هم جمع شده‌ایم که چنین برنامه‌ای کار بزرگی است.

محمدی متذکر شد: از همه دست‌اندرکاران، مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان و کمیته ملی المپیک به خاطر برگزاری چنین برنامه‌ای تقدیر می‌کنم.

مراد محمدی دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن، مدال طلای 2006 جهان، مدال برنز 2005 و 2010 جهان و دارنده چندین مدال آسیایی است که به همراه سایر قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی به همراه خانواده در جشنواره زمستانی همدان حضور یافت.

انتهای پیام/89003/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول