اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انعقاد تفاهمنامه‎ای صورت گرفت

آشنایی دانش‎آموزان گلستانی با اماکن تاریخی و گردشگری

خبرگزاری فارس: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: با انعقاد تفاهمنامه‎ای بین این اداره کل و سازمان دانش آموزی این استان، دانش‎آموزان با فرهنگ غنی و اماکن تاریخی و گردشگری این استان آشنا می‎شوند.

آشنایی دانش‎آموزان گلستانی با اماکن تاریخی و گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، قربان عباسی اظهار داشت: مشارکت به منظور بهره‎مندی اعضا سازمان دانش آموزی و خانواده‎های آنان با تخفیف 50 درصد برای بازدید از اماکن تاریخی از سوی این اداره کل و برگزاری سالانه دو اردوی علمی - تفریحی در راستای افزایش مهارت‎های علمی و روانی برای دانش آموزان و فرزندان خانواده‎های آنان از موضوعات این تفاهمنامه است.

وی فراهم کردن یک روز بانشاط و به یادماندنی و ماندگار در ذهن  نوجوانان، غنی‎سازی اوقات فراغت دانش آموزان، آشنایی با فرهنگ و اماکن تاریخی استان، افزایش مهارت‎های علمی و روانی برای فرزندان دانش آموزان خانواده‎های اداره کل را از اهداف این تفاهمنامه برشمرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اظهار امیدواری کرد با انعقاد تفاهمنامه‎های مشترک، ضمن فراهم‎سازی زمینه‎های معرفی هر چه بهتر و بیشتر جاذبه‎های تاریخی و گردشگری استان گلستان، صنعت گردشگری این استان بیش از پیش رونق یابد.

انتهای پیام/2307/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول