اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان دادن به انتظار 60 ساله قهرمانان المپیک

همدان نخستین قطب گردشگری ـ ورزشی ایران شد

خبرگزاری فارس: دبیر هماهنگی کمیسیون‌های ورزشی کمیته ملی المپیک گفت: با پایان دادن به انتظار 60 ساله قهرمانان المپیک 1948 به بعد، همدان نخستین قطب گردشگری ـ ورزشی ایران شد.

همدان نخستین قطب گردشگری ـ ورزشی ایران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید کوروش مجتبوی در آئین پایانی ششمین جشنواره زمستانی همدان ضمن قدردانی از مهمان‌نوازی مردم همدان اظهار کرد: در جشنواره زمستانی همدان شاهد نادرترین رویداد فرهنگی کشور بودیم، به طوری که این حرکت نشان از اتحاد، همبستگی، وحدت رویه و تعامل تنگاتنگ مسئولان خوب این استان بود.

وی با بیان اینکه 60 سال منتظر برگزاری چنین رویدادی بودیم، افزود: برخی از قهرمانان المپیکی و خانواده‌های آنها 60 سال بود در انتظار بودند که از سوی مردم حرمت ویژه‌ای صورت گیرد که سرانجام همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین پیشگام شد.

دبیر هماهنگی کمیسیون‌های ورزشی کمیته ملی المپیک ابراز کرد: این حرکت ارزشی استان همدان توانست همدان را در ابعاد ملی و بین‌المللی مطرح سازد، چراکه به انتظار این قهرمانان پایان داد.

وی خاطرنشان کرد: همدان به جشنواره زمستانی خود با نگاه گردشگری ـ ورزشی نگریست که توانست علاوه بر گردشگری به ابعاد ورزشی استان همدان نیز گوشه چشمی داشته باشد.

مجتبوی در پایان همدان را نخستین قطب گردشگری ورزشی معرفی کرد و گفت: همدان در کنار برنامه‌های شاد و بانشاط خود برای مهمانان، مهمان‌نوازی مردم خود را نیز به رخ دیگران کشید.

انتهای پیام/89003/ذ20/ژ1001

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول