اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در شمال‌غرب کشور

کلینیک تخصصی باشگاه ورزشی دبیری به لیزر پرتوان مجهز شد

خبرگزاری فارس: مدیر آکادمی پزشکی باشگاه دبیری تبریز گفت: برای نخستین بار در شمال‌غرب کشور کلینیک تخصصی یک باشگاه ورزشی به لیزر پرتوان مجهز شد.

کلینیک تخصصی باشگاه ورزشی دبیری به لیزر پرتوان مجهز شد

علیرضا رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: کلینیک تخصصی باشگاه دبیری تبریز به عنوان نخستین باشگاه در ایران به لیزر پرتوان مجهز شده و امکان درمان ورزشکاران مصدوم در زمان کمتری فراهم شده است.

وی افزود: تا پیش از این در فیزوتراپی‌های کشور از لیزر کم توان استفاده می‌شد که نسبت به نسل جدید دستگاه‌های فیزیوتراپی از توان کمتری در بهبود  آسیب‌های ورزشی برخوردار بوده و باعث طولانی شدن دوره درمان ورزشکار و دوری از میادین ورزشی می‌شد.

این متخصص طب فیزیکی و توانبخشی از آمادگی این مرکز برای معالجات بازیکنان باشگاه دبیری و دیگر باشگاه‌های تبریز خبر داد و تصریح کرد: با استفاده از این دستگاه، انرژی بالاتری با مکانیسم لیزر ناحیه آسیب دیده را ترمیم داده و باعث تسریع در بهبود مصدومیت فوتبالیست‌ها و ورزشکاران آسیب دیده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه درمان با این روش در باشگاه‌های مطرح دنیا انجام می‌شود، باشگاه دبیری تبریز نخستین باشگاه ایران است که به خرید این دستگاه اقدام کرده و شرایط درمان ورزشکاران را  با آخرین دستاوردهای دنیا و در کمترین زمان ممکن فراهم کرده است.

انتهای پیام/60002/ق10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول