اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سعدآباد خبر داد

پرداخت مستمری به 1450 خانوار سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سعدآباد از پرداخت مستمری به 1450 خانوار تحت حمایت کمیته امداد سعدآباد خبر داد.

پرداخت مستمری به 1450 خانوار سعدآباد

علی موفق‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سعدآباد اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین حمایت را از افراد مستضعف داشته است.

وی افزود: خدمات کمیته امداد در چند سال اخیر رشد کمی و کیفی محسوسی داشته و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

موفق‌منش تصریح کرد: جلب رضایت مددجویان و ارائه خدمات بهینه و باکیفیت از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد در سال جاری است که با تلاش همکاران محقق می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سعدآباد از پرداخت مستمری به 1450 خانوار تحت حمایت کمیته امداد سعدآباد خبر داد و خاطرنشان کرد: پرداخت مستمری در راستای کمک به معیشت خانواده‌های تحت حمایت امداد به‌ صورت متمرکز از طریق اداره کل کمیته امداد استان انجام می‌گیرد.

اشتغال پایدار و خودکفایی مددجویان

وی اضافه کرد: ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی مددجویان از اولویت‌های اساسی مسئولان است و برای این مهم از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

موفق‌منش گفت: حمایت از تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو نیز از اولویت‌های کمیته امداد سعدآباد است و امسال بیش از 400 دانش‌آموز و دانشجو از خدمات این نهاد برخوردار شده‌اند.

وی بیان کرد: حمایت از ایتام و افراد بی‌سرپرست نیز از جمله اقدامات این نهاد است و به فضل خدا به اهداف مورد نظر برسیم.

موفق‌منش از حمایت 447 حامی از ایتام سعدآباد خبر داد و اضافه کرد: در شش ماه نخست امسال تعداد 447 حامی برای ایتام ثبت‌نام و جذب شدند که از ایتام زیر پوشش کمیته امداد سعدآباد حمایت می‌کنند.

وی اذعان داشت: مردم این منطقه همواره در امر خیر پیشتاز بوده‌اند و با کمک‌های خود ما را در خدمات‌رسانی به جامعه هدف یاری کرده‌اند.

انتهای پیام/2451/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول