اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 66

از داستان شخم زدن مهدیشهر تا تقدیر از خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: نشست تشریح برنامه‏های دهه فجر در مهدیشهر حاشیه‏های جالبی داشت که از داستان شخم زدن مهدیشهر تا تقدیر از خبرگزاری فارس از بارزترین آنهاست.

از داستان شخم زدن مهدیشهر تا تقدیر از خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، عصر امروز نشست تشریح برنامه‏های دهه فجر در شهرستان مهدیشهر با حضور شمار قابل توجهی از خبرنگارانی که از شهرستان مجاور یعنی سمنان به مهدیشهر رفته بودند و رؤسای کمیته‏های ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این نشست، امام جمعه مهدیشهر، فرماندار شهرستان مهدیشهر، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهدیشهر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و شمار دیگری از مسئولان این شهرستان به تشریح برنامه‏های دهه فجر در مهدیشهر پرداختند.

دهه فجر امسال پرشورتر از سال گذشته برگزار شود

فرماندار شهرستان مهدیشهر در نشست تشریح برنامه‏های دهه فجر در شهرستان مهدیشهر بیان کرد: امسال در برنامه‏ریزی آیین‏های دهه فجر در مهدیشهر شاهد تعامل خوب مسئولان ادارات مختلف و بررسی‏های ریزبینانه شخص امام جمعه مهدیشهر بودیم.

محمدرضا قنبری ادامه داد: دهه فجر امسال باید پرشورتر از سال گذشته و با مشارکت حداکثری و خودجوش مردم در مهدیشهر برگزار شود.

وی تصریح کرد: همه امروز شاهد هستند که دشمنان اسلام و انقلاب هر چه بیشتر به سمت ملت بزرگ ایران نشانه می‏روند، مردم ما بهتر و باکیفیت‏تر از گذشته در صحنه‏های مختلف حاضر می‏شوند و پاسخ دندان‏شکنی به معاندان نظام و اسلام می‏دهند.

شهرستان مهدیشهر شخم اساسی خورده است

فرماندار شهرستان مهدیشهر همچنین با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون یک سری کارهای اساسی در این شهرستان انجام شده که با همه شهرستان‏های استان سمنان متفاوت بوده است، گفت: نخستین شهید این استان متعلق به شهرستان مهدیشهر است.

قنبری ادامه داد: مهدیشهری‏ها در تحرکات ابتدای انقلاب، اعزام به جبهه‏های نبرد با باطل، تعامل و ارتباط با علما و پخش اطلاعیه‏های انقلابی در استان سمنان سرآمد بوده‏اند.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان مهدیشهر پس از انقلاب اسلامی حتی نام شهرشان را نیز تغییر دادند، گفت: این نشان می‏‏دهد که مهدیشهر از بنیان یک شخم اساسی خورده است و مردم آن به خوبی توانسته‏اند از ارزش‏های دینی و انقلابی بهره‏برداری کنند.

فرماندار شهرستان مهدیشهر افزود: مردم مهدیشهر در اوج ولایت‏مداری قرار دارند و هر زمان که به حضور آنها در صحنه نیاز بوده، با تمام توان و ظرفیت وارد میدان شده‏اند و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان بوده‏اند.

تقدیر از ابتکار عمل خبرگزاری فارس استان سمنان

در این نشست، همچنین از ابتکار عمل خبرگزاری فارس استان سمنان در پوشش اخبار دهه مبارک فجر و انتخاب روتیتر سریالی «مطلع شمس» برای اخبار سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر شد.

مسئول کمیته اطلاع‏رسانی ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر در ابتدای مراسم با بیان اینکه همه خبرنگاران باید در پوشش مراسم، آیین‏ها و برنامه‏های ویژه دهه فجر در مهدیشهر بسیج شوند، خواستار پوشش کامل برنامه‏های این دهه شد.

سیدمحمدعلی شاهمیری ادامه داد: خبرنگاران باید در این دهه به یاری مسئولان بیایند و برنامه‏ها و مراسم مختلف را پوشش دهند.

وی از ابتکار عمل خبرگزاری فارس استان سمنان در تعیین روتیتر سریالی اخبار دهه فجر قدردانی کرد و آن را اقدامی بسیار قابل توجه و زیبا بیان کرد.

مسئول کمیته اطلاع‏رسانی ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر از سایر رسانه‏ها نیز خواست تا چنین ابتکاراتی را برای برنامه‏های دهه فجر سرلوحه امور خود قرار دهند.

انتهای پیام/2249/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول