اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

رزمایش 20 هزار نفری نمایش اقتدار ملت ایران است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: رزمایش 20 هزار نفری بسیج قدرت و اقتدار ملت ایران را به منصه ظهور می‎رساند.

رزمایش 20 هزار نفری نمایش اقتدار ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند در نشست هماهنگی برگزاری رزمایش 20 هزار نفری بسیج اظهار داشت: توطئه برای شکستن پایداری مردم از سوی دشمنان در حال اجراست.

وی تصریح کرد: در حالی که باب مذاکره و حمله نظامی به ایران بر سر میزهاست و حمله رسانه‎ای و سیاسی برای دلسرد کردن مردم برای حضور در جشن‎های دهه فجر و انتخابات در دست اجراست می‎طلبد در این رزمایش با اقتدار هر چه تمام‎تر شرکت کنیم.

حسنوند با تاکید بر طراحی دقیق ساختاری و تشکلاتی افزود: تمام امکانات و تجهیزات لازم رزمایش با همکاری مدیران دستگاه‎های اجرایی تامین خواهد شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه این رزمایش توسط ناظران مورد ارزیابی قرار می‎گیرد یادآور شد: این رزمایش متعلق به بسیج و سپاه نیست بلکه متعلق به استان بوشهر است و در ارزیابی تنها فرماندهان مورد ارزیابی قرار نمی‎گیرند بلکه مدیریت استان در مواقع بحرانی مورد ارزیابی قرار می‎گیرد که مدیران در این مهم نقش اساسی دارند.

وی فعال شدن بخش رسانه‎ای را در این زمینه یک ضرورت دانست اضافه کرد: تحریک، تهییج و اطلاع رسانی از مهمترین بخش رزمایش 20 هزار نفری است که لازم است بیش از پیش فعال شود.

حسنوند تاکید کرد: این رزمایش موجب افتخار نظام اسلامی ایران و ایجاد رعب و وحشت برای دشمنان است.

استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش فرماندهان و نیروهای دست اندرکار برپایی این رزمایش گفت: در این برهه از زمان یکی از کارهای مهم و ضروری برگزاری این رزمایش است.

وی بیان کرد: یکی از اهداف اصلی رزمایش‏های بسیج، انسجام و آمادگی نیروهای مردمی در صحنه است که تحقق این مهم در شرایط کنونی ضروری است.

استاندار بوشهر اظهار داشت: این رزمایش برای ابراز وجود و نمایش قدرت ملت ایران اسلامی است چرا که بخش عمده نیروهای شرکت کننده در این رزمایش نیروهای مردمی هستند.

انتهای پیام/66007/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول