اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

دشمنی آمریکا با ملت ایران به خاطر اسلام و دفاع از مظلوم است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: تمام دلیل دشمنی آمریکا با ملت ایران به دلیل اسلام و دفاع از مظلوم برابر ظالم است.

دشمنی آمریکا با ملت ایران به خاطر اسلام و دفاع از مظلوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بسطام، محمدرضا قوچانی در گردهمایی فرماندهان و شورای پایگاه‌های مقاومت بسیج بسطام، در سخنانی با اشاره به دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر نشان غیرت، همیت و ایستادگی ملت ایران برابر استبداد، طاغوت و استکبار بوده که برای جهان الگویی تاثیرگذار شده است.

وی افزود: تمام دشمنی استکبار به سرکردگی آمریکا از زمانی آغاز شد که دست آنان از ذخایر غنی کشور ما قطع شد و ملت آزاده ایران، حکومت اسلامی را تشکیل دادند و آرایش سیاسی دنیا را دگرگون کردند.

قوچانی خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان ما با اسلام و ظلم‌ستیزی ملت ایران مشکل داشته و مخالف آن هستند و همه تلاششان این است که ما را از صحنه روزگار محو کنند و در این راه از هیچ تلاش فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی فروگذار نکرده و نخواهند کرد.

دشمنان چشم به انتخابات آینده ایران دارند

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تحریم‌ها اظهار داشت: تحریم و فشارهای اقتصادی یکی از روش‌های دشمنان علیه ملت ایران برای کوتاه آمدن این ملت سرافراز بوده؛ چراکه ایستادگی ملت تاکنون نقشه‌های آنها را بی‏اثر کرده است.

وی تاکید کرد: دشمنان چشم به انتخابات آینده ایران دارند و مانند سال 88 برنامه‌ریزی می‌کنند تا فتنه‌ای جدید را راه‌اندازی و از چند طرف به ما فشار وارد کنند.

قوچانی بیان داشت: حضور یک‏پارچه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال می‌تواند معادلات دشمنان را به هم بریزد و مسیر نقشه‌های آنها را تغییر دهد و باید به این راهپیمایی به دید یک وظیفه شرعی و ملی نگاه کرد و همه را فراخواند.

باید دشمنان را در نقشه‌هایشان ناکام بگذاریم

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات ریاست جمهوری با تمام توان حاضر شویم و دشمنان را در نقشه‌هایشان ناکام بگذاریم.

قوچانی با بیان اینکه باید بسیج و بسیجیان مبلغان اسلام در جهان باشند، افزود: امروز تفکر و فرهنگ بسیج به جهان صادر شده است و کشورهای مختلف با الگو گرفتن از بسیج برابر طاغوت و استکبار ایستاده‌اند که این برای ما افتخار و برای فرهنگ غرب و استکبار یک فاجعه بزرگ و غیرقابل تحمل است.

وی با تاکید برلزوم حفظ هوشیاری و بصیرت گفت: امروز جامعه ما نیاز به هوشیاری، بصیرت و آرامش دارد و باید تلاش کنیم تا با برنامه‌های درست و هدفمند این اصول را در جامعه ترویج دهیم.

انتهای پیام/2249/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول