اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام ‌جمعه پلدختر:

شکوه قدرشناسی ملت ایران در 22 بهمن تجلی می‌یابد

خبرگزاری فارس: امام ‌جمعه پلدختر گفت: شکوه قدرشناسی ملت ایران اسلامی در 22 بهمن‌ ماه امسال تجلی می‌یابد.

شکوه قدرشناسی ملت ایران در 22 بهمن تجلی می‌یابد

حجت‌ الاسلام علی‌محمد لروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر با تبریک فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه‌ فجر یادآور پیروزی مردم شریف ایران بر رژیم ستمشاهی است و گرامیداشت این ایام باید همیشه و باشکوه هرچه تمام برگزار شود.

وی با بیان این‌ که انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن‌ ماه سال 57 با مشارکت اقشار مختلف مردم و رهبری حکیمانه امام راحل (ره) به پیروزی رسید، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی از دوران‌های خاص و فراموش ناشدنی است که برای همیشه در تاریخ ثبت و ضبط شده است.

امام‌ جمعه پلدختر ادامه داد: رژِیم دو هزار و 500 ساله ستمشاهی با حمایت استکبار جهانی هدایت و حمایت می‌شد که ایستادگی و خیزش مردم و هدایت امام راحل برنامه‌ها و توطئه‌های آنان را ناکام گذاشت.

وی با بیان این‌ که انقلاب اسلامی باعث اقتدار ایران در جهان شد، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین تحول تاریخ اسلام به رهبری داهیانه امام راحل بود، لذا باید آیین‌های این انقلاب بزرگ را باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار کنیم و دستاوردهای انقلاب را به مردم و سایر ملت‌های دنیا معرفی کنیم.

 

لروند دهه‌ فجر را دهه رستگار شدن مردم ایران و حاکمیت انقلاب الهی در ایران دانست و افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را ناامید می‌کند.

امام‌ جمعه پلدختر رمز پیروزی ملت ایران را وحدت دانست و گفت: تفرقه‌ انگیزی با هر بهانه گام برداشتن در مسیر دشمن است و حفظ وحدت همه آحاد جامعه و مسئولان نیز در سایه ولایت فقیه ضرورت امروز جامعه است.

انتهای‌پیام/2304/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول