اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زمان‌بندی مسابقات قرآن سال 92 در خراسان رضوی اعلام شد

خبرگزاری فارس: برنامه زمان‌بندی مسابقات قرآن سال 92 با حضور استاندار خراسان رضوی و رؤسای کمیته‌های قرآنی اعلام شد.

زمان‌بندی مسابقات قرآن سال 92 در خراسان رضوی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد عصر امروز در آئین رونمایی از طرح زمان‌بندی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اظهار داشت: برای نخستین‌بار در کشور ستاد مسابقات قرآن در سال 92 تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه زمان‌بندی مسابقات با توجه به راهنمایی‌های استاندار خراسان رضوی در اختتامیه مسابقات قرآن امسال مطرح شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خاطر نشان کرد: حضور استاندار در اختتامیه مسابقات قرآن سبزوار در مطلع ورودی به این سمت نشان از یک حرکت عظیم قرآنی در استان می‌دهد که امیدواریم در سال آینده شاهد آن باشیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تصریح کرد: مسابقات قرآن سال آینده در هفت بازه زمانی اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: همزمان با هفته وحدت، تشکیل جلسه ستاد استانی و رونمایی از طرح زمانبندی، تحویل احکام توسط استاندار به مسئولان کمیته‌ها و بیان راهبردها و اولویت‌ها توسط استاندار در خصوص مسابقات قرآن در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: همزمان با میلاد امام حسن عسکری(ع) از 22 بهمن تا اول اسفند ستادهای مناطق شهری از جمله مشهد، شهرهای بزرگ، روستاها و دستگاه‌های «ب» تشکیل می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: تبلیغات و اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام متقاضیان همزمان با ایام فاطمیه از 9 فروردین در سطح استان آغاز می‌شود.

گنابادی‌نژاد آغاز مرحله پنجم مسابقات را همزمان با شروع مدارس در مهرماه دانست و عنوان کرد: سال تحصیلی آینده با شعار «سال تحصیلی با عطر قرآن» آغاز می‌شود و مسابقات مناطق شهری مشهد و شهرهای بزرگ، روستاها، آموزشگاه‌ها و دستگاه‌های گروه «ب» تا اول آبان‌ماه انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: از دهم آبان‌ماه به مدت 10 روز برگزاری مرحله دوم مسابقات شامل شهرستان‌ها و دستگاه‌های «الف» با توجه به استقبال از ماه محرم را در پیش روی خواهیم داشت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرحله پایانی مسابقات را برگزاری مسابقات استانی عنوان کرد و افزود: در ادامه ماه محرم و صفر مسابقات مرحله استانی در بازه زمانی دهم تا 20 آذر برگزار خواهد شد.

دستگاه‌های «الف» شامل کمیته دانش‌آموزی، کمیته مؤسسات قرآنی، کمیته بسیج و کمیته حوزه‌های علمیه است و دستگاه‌های گروه «ب» شامل 11 کمیته دیگر از جمله کمیته رسانه، اطلاع‌رسانی، خواهران، پشتیبانی و مالی، دستگاه‌های اجرایی، روستایی، نیروهای مسلح، اتباع غیر ایرانی، پشتیبانی و مالی، جلسات قرآنی و شهرستان است.

انتهای پیام/70009/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول