اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور بررسی آمادگی نیروهای امدادی‌

مانور لحظه صفر در‌ راور برگزار شد

خبرگزاری فارس: به منظور بررسی میزان آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسانی و نیروهای امدادی‌، مانور آمادگی لحظه صفر بعد از ظهر امروز در شهرستان راور برگزار شد.

مانور لحظه صفر در‌ راور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، به منظور بررسی میزان آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسانی و نیروهای امدادی، مانور آمادگی لحظه صفر پیش از ظهر امروز در شهرستان راور برگزار شد.

محمدرضا شریفی فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان راور با حضور در محل برگزاری مانور گفت: به منظور بررسی چگونگی حضور به موقع و سنجش میزان آمادگی و ارزیابی توان عملیاتی مراکز اتفاقات‌ دستگاه‌های شهرستان در خدمت‌رسانی‌، پیشگیری و کاهش تلفات ناشی از حوادث این مانور‌ برگزار شد.

وی یکی دیگر از اهداف اجرای مانور را بررسی نقاط ضعف و قوت دستگاه‌ها بیان کرده و بر آمادگی آنها در حداقل رساندن و کاهش میزان خسارت احتمالی در حوادث تاکید کرد.

شریفی عنوان کرد: شهرستان راور با توجه به وجود معادن و قرار گرفتن در مسیر کمر‌بند زلزله جزو مناطق حادثه‌خیز است که آمادگی مردم و مسئولان ضروری به نظر می‌رسد.

وی خاطر‌نشان کرد:‌ طی سال‌های گذشته مردم این شهرستان شاهد بروز زلزله و پس‌لرزه‌های متوالی بوده‌اند، لذا بسیاری از مردم نسبت به بهسازی و مقاوم‌سازی منازل مسکونی خود اقدام کرده‌اند.‌

شریفی ابراز داشت: با توجه ویژه دولت و پرداخت وام‌های مسکن کم‌بهره و دراز مدت شاهد انقلاب در بخش مسکن بوده‌ایم که می‌تواند عامل مهمی در کاهش خسارات جانی و مالی در موقع بروز حادثه باشد.

فرماندار راور با تقدیر از حضور به موقع افراد و مراکز از جمله نیروی انتظامی‌، اورژانس 115‌، اتفاقات آب‌، برق و گاز در محل برگزاری مانور از عدم حضور به موقع برخی دستگاه‌ها گلایه کرد و خواستار توجه ویژه مسئولان در راستای تجهیز و تامین امکانات لازم خدمت‌رسانی در شهرستان شد.

انتهای پیام/80012/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول