اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل یادآوران شلمچه خبر داد

جذب بازیکنان بومی در نیم فصل

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم یادآوران شلمچه گفت: برای بهبود شرایط به دنبال تغییرات لازم و جذب بازیکنان بومی هستیم.

جذب بازیکنان بومی در نیم فصل

مجید ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: وضعیت بازی‌ها نشان می‌دهد تیم ما شرایط مناسبی ندارد و دنبال این هستیم که تغییراتی در تیم بدهیم که وضعیت تیم بهتر شود.

مدیرعامل یادآوران با اشاره به تشکیل کمیته فنی و مشاهده آخرین بازی این تیم در مقابل پاس همدان، تصریح کرد: با نظارت کمیته فنی تیم تا نیم فصل تغییراتی در تیم انجام خواهیم داد و در نیم فصل هم تمام توان خود را می‌گذاریم تا وضعیت تیم بهتر شود.

وی خاطر نشان کرد: بازیکنان ما عموما بومی هستند و سعی می‌کنیم که بازیکنانی را هم که در نیم فصل به خدمت می‌گیریم بومی باشند.

ناصری همچنین اظهار کرد: خیلی دیر و به سرعت تیم را بستیم به همین دلیل برای خرید بازیکنان، گزینه‌های زیادی نداشتیم.

وی شایعه تعویض سرمربی را رد کرد و گفت: از سرمربی راضی هستیم و از ابتدای فصل هم انتظار معجزه نداشتیم، این تیم تنها در پنج روز بسته شد اما قصد داریم با تغییراتی که در نیم فصل ایجاد می‌کنیم روند تیم را تغییر دهیم.

مدیر عامل یادآوران درباره ترکیب کمیته فنی اظهار داشت: این کمیته از چهار نفر تشکیل شده که قرار است با کادر فنی همکاری داشته باشند و در واقع یک کمیته راهبردی برای برون رفت از شرایط فعلی تیم است.

ناصری گفت: رازقی و حسین رادان دو نفر از افراد کمیته فنی مشخص هستند ولی دو نفر دیگر شامل مهدی امیدوار و جلیل خلیفه‌اصل هنوز جواب قطعی در رابطه با همکاری به ما نداده‌اند.

مدیرعامل یادآوران به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در رابطه با بازی اول یادآوران اشاره کرد و گفت: به دلیل انجام نشدن کارهای اداری تیم در ابتدای فصل، کمیته انضباطی، فولاد یزد را برنده بازی اعلام کرد اما مدارک جدیدی را به فدراسیون داده‌ایم تا بررسی دقیق‌تری داشته و در تصمیم خود بازنگری کند.

ناصری اعلام کرد: مدارک جدید نشان می‌دهد که جلسات و کمیسیون‌های هیئت فوتبال تهران برای انتقال امتیاز تیم کاوه تهران به یادآوران شلمچه بعد از موقع مقرر فدراسیون بوده و تقصیری متوجه تیم یادآوران شلمچه نیست.

وی افزود: به دنبال این هستیم که به کمیته استیناف وارد شویم و رأی جدیدی بگیریم که نتیجه بازی با فولاد یزد برگردد و فرصتی برای بازی با این تیم داشته باشیم.

تیم یادآوران شلمچه در پایان هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال کشور با 8 امتیاز در رده سیزدهم جدول 14 تیمی گروه ب قرار دارد .                                                                                                                     انتهای پیام/2247/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول