اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادآوران شلمچه

تیمی به نام خرمشهر اما غریبه با نام خرمشهر

خبرگزاری فارس: تیم یادآوران شلمچه که با نام خرمشهر در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور دارد به تیمی به نام خرمشهر اما غریبه با نام خرمشهر شبیه است.

تیمی به نام خرمشهر اما غریبه با نام خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، قبل از شروع فصل فوتبالی جدید در کشور، زمزمه ‌‌‌‌هایی مبنی برانتقال یک تیم دسته اولی به خرمشهر بر سر زبان‌ها افتاد اما ابهام در مورد موجودیت این تیم تا به اکنون موجود است و برخی مدیران از وجود چنین تیمی در خرمشهر اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

یادآوران شلمچه خرمشهر نام تیمی است که به همت بنیاد مستضعفین امتیاز تیم شهرک صنعتی کاوه تهران را خریداری کرده و به مردم خرمشهر تقدیم شد!!

از تبلیغاتی که برای این تیم در سطح شهر خرمشهر انجام شد پیش‌بینی می‌شد که این تیم در آغاز فصل جدید قطب دیگری از تماشاگران تشنه فوتبال در خوزستان پدیدار شود اما بنا به دلایلی مبهم این تیم حتی یک  جلسه تمرین هم در خرمشهر برگزار نکرد.

از سوی دیگر، مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی یاد آوران شلمچه از کم لطفی مسئولان شهر خرمشهر از جمله شهرداری،فرمانداری و نماینده شهر گله دارد که با اینکه این تیم با اطلاع قبلی به این شهر آمده هیچ امکاناتی در اختیار آن گذاشته نشده است.

به گفته ناصری، به این تیم حتی زمین تمرین داده نشد و مکانی هم برای بازی‌های ما  پیش‌بینی نشد و این‌گونه بود که تیم یادآوران شلمچه برای هر بازی باید دست به دامان یکی از باشگاه‌های شهر اهواز شود تا با هزینه‌های گزاف بتواند یک بازی را میزبانی کنند.

برخی مسئولان خرمشهر نیز از وجود این تیم اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند و معتقدند اگر هم تیمی با نام خرمشهر در مسابقات دسته یک حضور دارد با ایشان هیچ هماهنگی نشده است.

اکنون سوال اینجاست که اگر این تیم برای تفریح، سرگرمی و روی آوردن جوانان خرمشهری به ورزش است، چرا در خرمشهر حضور ندارد و اسباب سرگرمی جوانان خرمشهری را فراهم نمی‌کند؟

آیا موسسه یادآوران شلمچه تلاشی برای حضور در خرمشهر انجام داده یا اگر این کار صورت گرفته کی قرار بر بهره‌برداری از زمین فوتبال این تیم است تا جلوی هزینه‌های سرسام آور اجاره زمین برای بازی در اهواز گرفته شود؟

سئوال دیگر این است که هزینه‌هایی که برای این تیم  صرف می‌شود برای چه چیز و چه دست آورد و خروجی است در حالی که این تیبم اکنون با قرار گرفتن در قعر جدول رده‌بندی مسابقات امید کمی به ماندن در لیگ یک را دارد.

اکنون مردم خرمشهر سر در گم از اینکه بگویند تیمی در این شهر وجود دارد یا ندارد در انتظارند تا اتفاقی رخ دهد تا برای یک بار هم که شده میزبان یک مسابقه فوتبال در سطح لیگ دسته یک فوتبال کشور باشند.

جوانان خرمشهری بی‌شک شایسته چنین رویدادی هستند تا پایانی باشد بر سال‌ها خاموشی این شهر در حوزه ورزش، و تشویقی باشد برای امیدهای آینده این شهر تا به ورزش روی آورند و راه ‌های نادرست را برای گذراندن اوقات فراغت خود انتخاب نکنند.

بی‌شک نقش مسئولان خرمشهر در این موضوع بسیار تاثیر گذار است چرا که خیل عظیم جوان در این شهر نیازمند امکانات رفاهی و سرگرم کننده است و باید تمام تلاش را به‌کار برد و حمایت‌های لازم انجام شود تا حداقل یک تیم فوتبال در سطح دوم و یا سوم ورزش کشور در این شهر بازی‌های خود را میزبانی کند.

یادداشت علی دایلی

انتهای پیام/72008/ش40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول