اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال یادآوران شلمچه:

فقط به فکر برد هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال یادآوران شلمچه گفت: باخت برای تیم ما محلی از اعراب ندارد و باید دو بازی آخر نیم فصل اول را با برد پشت سر بگذاریم.

فقط به فکر برد هستیم

حسن سالمی درباره بازی امروز تیمش با شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: برای بازی با شهرداری نکات تاکتیکی را گوشزد کرده‌ایم ولی به دلیل بارندگی‌های این هفته نتوانستیم در چمن تمرین کنیم.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه زمین کارگران چمن و گل است و باران زیادی هم آمده بود، توانستیم تنها در سالن تمرین کنیم و فقط بچه ها را از نظر بدنی آماده نگه داشته‌ایم.

سرمربی یادآوران شلمچه ادامه داد: با اینکه نکات تاکتیکی مورد نظر را تمرین نکردیم اما موارد را قبلا به بازیکنان گفته‌ایم و باید هرطور شده بازی را ببریم.

با توجه به اینکه یادآوران شلمچه رقابت‌های لیگ را در زمین نفت انجام می‌دهد ولی در زمین کارگران تمرین می‌کند به نظر می‌رسد، این مسئله دلیل اصلی مشکلات این تیم از هفته هفتم لیگ است.

سالمی در این باره خاطرنشان کرد: نوع چمن زمین کارگران با چمن ورزشگاه نفت تفاوت دارد و بازی در هر کدام از این زمین ها سبک متفاوتی را می‌طلبد. تا هفته ششم که در زمین کارگران بازی می‌کردیم نتایج خیلی خوبی می‌گرفتیم ولی بعد از اینکه فدراسیون اجازه نداد در آن زمین بازی‌های یادآوران شلمچه را انجام دهیم امتیازهای زیادی را از دست دادیم.

سالمی درباره بازی مقابل تیم حفاری در زمین نفت تصریح کرد: با توجه به اینکه زمین اختصاصی نداریم، هر جا که بازی کنیم مهمان هستیم، تا هفته دوم در خرمشهر تمرین می‌کردیم و قرار بود بازی‌هایمان آنجا انجام شود، حفاری هم با توجه به اینکه شرایط ما را می‌دانست، خود را برنده فرض کرده بود و این مسئله باعث شد حفاری در آن بازی غافلگیر شود و توانستیم این تیم را شکست دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های گروه «ب» لیگ دسته یک کشور امروز، یادآوران شلمچه در اهواز، میزبان شهرداری تبریز است. این بازی ساعت 14:30 در ورزشگاه نفت برگزار می‌شود، یادآوران شلمچه تا اینجا در رده سیزدهم و شهرداری در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند.

انتهای پیام/2247/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول