اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر خبر داد

اجرای 15 برنامه در دانشگاه پیام نور خرمشهر به مناسبت ایام دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر از اجرای 15 برنامه مختلف به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در این دانشگاه خبر داد.

اجرای 15 برنامه در دانشگاه پیام نور خرمشهر به مناسبت ایام دهه فجر

سیدعلی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر 15 برنامه مناسبتی در دانشگاه پیام نور خرمشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها در راستای هماهنگی با دیگر دانشگاه‌های پیام نور کشور و دیگری به صورت تخصصی و ویژه برای دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور خرمشهر برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر ادامه داد: سخنرانی با حضور اساتید آگاه و دانشجویان، برگزاری نمایشگاه عکس با موضوعیت انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه کتابخوانی برای دانشجویان از ویژه برنامه‌های عمومی ایام دهه فجر در این دانشگاه است.

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌های این ایام گفت: برگزاری شب شعر، شرکت همه دانشجویان و کارمندان دانشگاه پیام نور خرمشهر در راهپیمایی روز 22 بهمن و خاطره‌گویی از دیگر برنامه‌های پیروزی انقلاب اسلامی برای دانشجویان این دانشگاه در خرمشهر است.

*برگزاری هفدهمین جشنواره سراسری قرآن کریم به میزبانی دانشگاه پیام نور خوزستان

موسوی در خصوص دیگر برنامه‌های این دانشگاه به صورت تخصصی بیان کرد: اطلاع رسانی از راه تابلوی دیجیتال دانشگاه برای عموم شهروندان و دانشجویان با مضمون مناسبت‌های انقلاب اسلامی، برگزاری ویژه برنامه‌های قرآنی در راستای برگزاری هفدهمین دوره مسابقات قرآنی کشور به میزبانی دانشگاه پیام نور خرمشهر در اردیبهشت ماه از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های تجوید، مسابقات کتبی قرآنی با موضوعیت سوره نور ویژه خانم‌ها و سوره یوسف پیامبر(ع) ویژه آقایان از دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر است.

رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر در پایان گفت: این برنامه‌ها بعد از پایان امتحانات ترم دانشجویان دانشگاه پیام نور خرمشهر افزایش یافته و هماهنگ با دیگر نهادهای اجرایی شهرستان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/72002/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول