اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسب هفته وحدت

دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل ‌سنت در جاسک افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته وحدت، شعبه شرق دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در امور اهل ‌سنت هرمزگان با حضور نماینده ولی ‌فقیه در هرمزگان افتتاح شد.

دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل ‌سنت در جاسک افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جاسک، همزمان با هفته وحدت، شعبه شرق دفتر نمایندگی ولی ‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و قائم مقام نماینده ولی ‌فقیه در امور اهل‌ سنت استان هرمزگان و دیگر مسئولان اجرایی در شهرستان جاسک افتتاح شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مریدی رئیس دفتر نماینده ولی‌ فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان صبح امروز در مراسم افتتاح شعبه شرق این دفتر با ابراز خرسندی از این اتفاق میمون و مبارک گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته مبارک وحدت و پیوند مذاهب اسلامی، شعبه شرق دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت در راستای اهداف والای دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل و سنت و دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت در جاسک افتتاح شد.

وی ادامه داد: با توجه به دوری جاسک، سیریک و دیگر شهرستان‌های شرق استان از دفتر مرکزی هرمزگان، افتتاح این دفتر در راستای رفاه هر چه بیشتر جامعه اهل‌سنت انجام شد.

قائم مقام نماینده ولی‌ فقیه در امور اهل‌ سنت استان هرمزگان افتتاح شعبه شرق استان هرمزگان در جاسک را نقطه عطف در گسترش خدمات دهی به جامعه اهل‌سنت دانست و افزود: خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی از همان ابتدای شکل‌گیری گسترش برادری و اخوت میان مذاهب اسلامی را به عنوان یک دستور قرآنی و دینی سرلوحه کار خود قرار داد.

وی با اشاره به اعتقاد راسخ امام راحل در گذشته و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به عنوان ولی‌امر کنونی  مسلمین جهان در مورد ضرورت حفظ وحدت دولت‌ها و ملت‌های اسلامی در عصر کنونی گفت: امروز ایران اسلامی در تمام جهان اسلام به عنوان الگو و نمونه وحدت صادقانه و خالصانه شیعه و سنی در کنار هم شناخته می‌شود.

مریدی همچنین به وحدت مثل زدنی مردم هرمزگان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با افتتاح شعبه دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در امور اهل‌ سنت شرق استان در شهرستان جاسک گامی بزرگ در راستای خدمات‌دهی و وحدت و یکدلی در میان مردم این شهرستان برداشته شود.

انتهای پیام/88004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول