اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان مسابقات جهانی کاراته:

موفقیت جهانی ورزشکاران مرهون حمایت‌های لازم مسئولان است

خبرگزاری فارس: قهرمان مسابقات جهانی کاراته گفت: ورزشکاران در راستای حمایت مربیان و مسئولان به اوج موفقیت برای کشور می‌رسند.

موفقیت جهانی ورزشکاران مرهون حمایت‌های لازم مسئولان است

امیر مسعود زرگری قهرمان مسابقات جهانی کاراته در شاهین‌‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: ما ورزش دوست داشتنی و محبوب کاراته را از سال 1383 آغاز کرده‌ایم و در این مسیر توانسته‌ایم به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: بعد از دوسال از آغاز این ورزش توانستم در مسابقات استانی، کشوری و جهانی به عناوین اول، دوم و سوم دست پیدا کنم.

این قهرمان کاراته افزود: بیشتر قهرمانی‌ها و مسابقات ما به ترتیب در رده‌های سنی نونهالان، نوجوان، جوانان بوده است که از 1386 تا 1391 به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه در مسابقات 2008 آلمان در رده‌ی سنی نوجوانان توانستم به مدال برنز دست یابم، افزود: در مسابقات قهرمانی جهان در آلمان و در مسابقات 2009 مالزی زحمات زیادی را متحمل شدیم.

زرگری با اشاره به اینکه جایگاه ورزش کاراته در ایران بعد از ژاپن در رده دوم قرار دارد و اگر مسئولان بیشتر به این ورزش بها دهند و در آن سرمایه گذاری کنند به طور قطعی در سال2020  که قرار است ورزش کاراته المپیکی شود ما شاهد مدال‌های رنگارنگ و طلائی هستیم و جایگاه کشورهای بالاتر را می‌گیرم.

وی تاکید کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته اواخر بهمن ماه در ساوه برگزار می‌شود.

قهرمان کاراته تصریح کرد: برای این مسابقات نزدیک به 70 درصد در آمادگی کامل به سر می‌برم و انتظار دارم که به عنوان نماینده استان اصفهان در این مسابقات شرکت کنم.

وی اضافه کرد: از همه مسئولان و مربیان انتظار داریم به صورت ویژه مسائل و مشکلات قشر ورزشکار را بررسی کرده و حمایت‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول