اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با ششمین جشنواره زمستانی همدان صورت می‌گیرد

همدان میزبان نخستین همایش علمی مدیریت سلامت ورزش همگانی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان از برگزاری نخستین علمی مدیریت سلامت ورزش همگانی با حضور 120 نفر از کارشناسان، رئیس و نواب رئیس بانوان هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور به میزبانی همدان خبر داد.

همدان میزبان نخستین همایش علمی مدیریت سلامت ورزش همگانی

هادی سبزواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: هم‌زمان با برگزاری ششمین جشنواره زمستانی همدان و قبل از برپایی مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی همایش و کارگاه علمی و آموزشی مدیریت سلامت ورزش همگانی به میزبانی دانشگاه بوعلی سینای همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش یک روزه 120 نفر از دست اندرکاران ورزش‌‌های همگانی شامل رئیس و نایب رئیس و همچنین مسئولان انجمن 32 گانه فدراسیون ورزش‌‌های همگانی و رئیس و نواب رئیس بانوان هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان با اشاره به اینکه این همایش و کارگاه آموزشی برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: این کارگاه با سر فصل‌هایی چون نقش علم بیو مکانیک ورزشی در آمادگی بدنی، آشنایی با روش‌های ارزیابی ناهنجاری‌های قامتی، آشنایی با شیوه تمرین ورزش صبحگاهی و آشنایی با روش‌های ارزیابی فاکتورهای پیکرسنجی در روز یکشنبه 8 بهمن ماه و پیش از شروع مجمع عمومی فدراسیون در محل دانشگاه بوعلی سینای همدان برگزار می‌شود.

سبزواری در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه برگزاری مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی و هم‌زمانی آن با ششمین جشنواره زمستانی همدان چه تاثیراتی در همگانی ورزش همدان خواهد داشت، یادآور شد: حضور رئیس و نواب رئیس بانوان هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در همدان موجب آشنایی بیش از پیش از قابلیت‌ها و سخت افزارهای موجود در استان خواهد بود تا بتوانیم همدان را به عنوان پایلوت ورزش‌های زمستانی در کشور معرفی کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور طی سه روز حضور در همدان، بازدید از غار شگفت انگیز علیصدر و شهر سفال لالجین، کتیبه‌های تاریخی گنجنامه و مجتمع تفریحی ورزشی تله‌کابین و باغ موزه دفاع مقدس همدان را در دستور کار خود دارند.

ششمین جشنواره زمستانی همدان که از پنجم بهمن کلید خورد و تا دهم بهمن ماه با حضور مسئولان کشوری، میهمانان داخلی و خارجی و همچنین 29 تن از سفرا، کارداران و رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف و 25 نفر از مدال‌آوران و قهرمانان ادوار مختلف المپیکی سال‌های 1948 تا 2012 لندن در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین، برپا است.

انتهای پیام/2499/غ30/ژ1001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول