اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان خبر داد

تدوین کتاب چهره‌های ماندگار ورزش گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: کتاب چهره‌های ماندگار ورزش گیلان برای آشنایی علاقه‌مندان به ورزش استان تدوین می‌شود.

تدوین کتاب چهره‌های ماندگار ورزش گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی در مراسم بزرگداشت بوکسور فقید گیلان «حسین اغماض» در مسجد امیرالمومنین (ع) اداره کل ورزش و جوانان استان با تسلیت به جامعه بوکس ایران و خانواده آن مرحوم اظهار کرد: در دو ملاقاتی که با مرحوم اغماض داشتم هیچ‌گونه توقع و انتظاری از مسئولان نداشت که این نشانه تواضع و فروتنی آن مرحوم بود.

وی از روسای هیئت‌های ورزشی و اداره‌های ورزش و جوانان شهرستان‌های گیلان خواست تا دیدار با پیشکسوتان و بررسی مشکلات آنها را در نظر بگیرند و توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از تدوین کتاب شهدای ورزشکار گیلان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد و گفت: به‌ زودی این کتاب به چاپ می‌رسد.

وی اضافه کرد: قرار است تدوین کتابی دیگر با نام چهره‌های ماندگار ورزش گیلان نیز آغاز شود تا علاقه‌مندان به ورزش با افتخار آفرینان خود آشنایی بیشتری داشته باشند.

بابایی با اشاره به تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان اضافه کرد: آمار ورزشکاران سازمان یافته این استان از مرز 125 هزار ورزشکار گذشته و به طور حتم این آمار تا پایان سال جاری نیز افزایش می‌یابد.

به گفته وی، گیلان شش هزار و 876 مربی و سه هزار و 969 داور دارد که در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: برای توسعه ورزش باید نیروهای متفکر و خوش‌فکر داشته باشیم که در این امر نیز گیلان دارای نیروهای خوب و لایق است.

وی تصریح کرد: با داشتن چنین نیروهای با برنامه‌ریزی‌های مدون و خوب می‌توانیم حرف نخست را در ورزش کشور بزنیم.

بابایی با اشاره به اینکه در گیلان 95 تیم در لیگ‌های مختلف ورزشی قرار دارند، خاطر نشان کرد: این تعداد تیم در لیگ برتر، لیگ دسته نخست، لیگ دسته دوم و لیگ دسته سوم در رشته‌های ورزشی مختلف شرکت می‌کنند که از این نظر گیلان یکی از استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/84002/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول