اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهرود:

برخورد آمرانه با موضوع حجاب نتیجه نمی‏دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهرود گفت: نباید با موضوع حجاب آمرانه برخورد شود و فضاهای اجتماعی باید اخلاقی‏تر و مهربانانه‏تر باشد.

برخورد آمرانه با موضوع حجاب نتیجه نمی‏دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود، حجت‏الاسلام محمود ترابی در دیدار اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه افزود: حجاب مایه افتخار و نماد جامعه اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که در تعالیم، موضوعات اخلاقی و دینی برای جوانان بیش از پیش استفاده شده و از روش و شیوه‏هایی که بیشتر جاذبه ایجاد می‏کند، باید بهره‏برداری شود.

امام جمعه شاهرود ادامه داد: باید مجموعه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد شاهرود در این امر دلسوز باشند و باید دلمان بجوشد و مسئولانه با این موضوعات برخورد شود.

وی با تأکید بر نقش اساتید در اجرای طرح حجاب و عفاف افزود: مهم‏ترین نقش را اساتید در این زمینه دارند؛ البته ما در این فضا با ارزشیابی کمی در زمینه مسائل فرهنگی موافق نیستیم.

امام جمعه شاهرود ابراز داشت: حجاب فرع عفاف است؛ اگر حریم حیا شکسته شد، عفاف هم کارایی ندارد و اگر روی حیا و عفاف کار کنیم، زودتر به حجاب می‏رسیم.

انتهای پیام/2249/ذ/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول