اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی همایش حجاب و عفاف مطرح کرد

استفاده از دستاوردهای همایش حجاب در تدوین دستورالعمل‌ پوشش دانشجویان

خبرگزاری فارس: دبیر علمی و هنری همایش ملی حجاب و عفاف گفت: می‌توان از نتایج و دستاوردهای همایش ملی حجاب و عفاف استفاده کرد تا دستورالعمل‌های واحد پوشش دانشجویان تدوین شوند.

استفاده از دستاوردهای همایش حجاب در تدوین دستورالعمل‌ پوشش دانشجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید محمدعلی ضمیری ظهر امروز در نشست خبری همایش ملی حجاب و عفاف که در هنرستان هنرهای زیبا برگزار شد، اظهار کرد: مسئله حجاب و عفاف از بدو پیدایش یک مسئله منفرد و خصوصی نبوده است.

وی ادامه داد: این مقوله مقوله‌ای کاملاً اجتماعی است که بحث و صحبت در مورد آن همیشه وجود داشته است.

دبیر علمی و هنری همایش ملی حجاب و عفاف با اشاره به برگزاری دومین همایش ملی حجاب و عفاف که توسط مؤسسه آموزش عالی تابران انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: محورهای این همایش به نوعی محورهای تازه‌ای است که توسط اساتید مجرب حوزه علمیه در کشور در مورد آنها بحث می‌شود.

ضمیری تصریح کرد: جمع‌بندی مطالب ذکر شده در کارگاه‌های همایش ملی حجاب و عفاف در پایان روز این همایش انجام می‌شود که با استفاده از آن می‌توان دستورالعمل واحد در زمینه حجاب و پوشش دانشجویان را تدوین کرد.

همچنین در ادامه مصطفی رفسنجانی‌مقدم، دبیر همایش ملی حجاب و عفاف با اشاره به سخن حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر ضرورت اصلاح دانشگاه یادآور شد: یکی از اهداف اصلی همایش ملی حجاب و عفاف، گردهمایی متصدیان فرهنگی دانشگاه‌ها برای اصلاح یک امر حیاتی یعنی حجاب و عفاف است.

وی در ارتباط با امتیازاتی که سبب برتری این همایش نسبت به همایش‌های دیگر در این زمینه شده است، بیان کرد: یکی از موارد برتری، تهیه فرم‌های ارزشیابی و ارزیابی علمی و محتوایی است که بر مبنای آن می‌توان مقدمات اجرای بهتر این همایش را در دوره‌های بعدی انجام داد.

دبیر همایش ملی حجاب و عفاف ادامه داد: همچنین در حوزه‌های هنری این همایش از متخصص‌ترین افراد در این زمینه استفاده شده است تا بتوان بهترین فضای هنری را برای مناسبت همایش ایجاد کرد.

رفسنجانی‌مقدم با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهبود فضای همایش خاطر نشان کرد: غرفه‌های نمایشگاهی برای راهرو سالن همایش در نظر گرفته شده است که برای پر کردن آنها از بهترین شرکت‌هایی که در زمینه حجاب و عفاف فعالیت می‌کنند، دعوت به همکاری شده است.

وی در پایان با بیان اینکه در اجرای این همایش سعی شده است که تمامی جنبه‌ها به نحو احسن اجرایی شوند، تأکید کرد: به عنوان نمونه سایت ویژه همایش طراحی شده است تا شرکت‌کنندگان بتوانند با استفاده از تکنولوژی‌های روز دسترسی آسانی برای ثبت‌نام و تکمیل مراحل شرکت خود در همایش داشته باشند.

انتهای پیام/70010/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول