اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های کرمان عنوان کرد

کرمان پیشتاز در نقد و بررسی کتاب

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان گفت: استان کرمان همواره پیشتاز نقد و بررسی کتاب در سطح کشور بوده است.

کرمان پیشتاز در نقد و بررسی کتاب

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدجواد حسین‌زاده عصر امروز در نشست نقد و بررسی کتاب «استراتژی انتظار» هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ کتابخوانی عنوان کرد و اظهار داشت: استان کرمان همواره پیشتاز نقد و بررسی کتاب در سطح کشور بوده است.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی در کشور برگزاری سلسله برنامه‌های نقد کتاب پیشنهاد شده که استان کرمان علاوه بر داشتن سهم زیاد از سرانه مطالعه کشوری در نقد و بررسی کتاب نیز فعال است.

حسین‌زاده رویکرد استان کرمان را فرهنگی و مذهبی توصیف کرد و ابراز داشت: بیش از 3 میلیون عضویت در 113 باب کتابخانه عمومی با مجموع فضای 65 هزار متری داریم که با وجود یک میلیون و 400 هزار جلد کتاب، بیشترین متقاضی مربوط به کتاب‌های فرهنگی و مذهبی است.

وی افزود: مباحث نقد و بررسی کتاب باید با توجه به خواسته مردم انجام و با دقت پیگیری شود و اقدامات در زمینه نقد باید کاملا تخصصی باشد.

به گزارش فارس، کتاب «استراتژی انتظار» دارای سه جلد و حاصل یک دهه تحقیق «اسماعیل شفیعی سروستانی» است که چاپ هفتم را گذرانده، عنوان‌های اصلی این کتاب شامل بررسی چهار حرکت، بررسی هفت غفلت بزرگ که موجب ناهنجاری شود، استراتژی انتظار، نقد و بررسی‌ و پاورقی است.

به گفته نگارنده این کتاب سعی در تذکر اهمیت هدایت عمومی جامعه ایرانی پس از انقلاب اسلامی را دارد با اشاره به موضوع مهم «انتظار» که با مفهوم خاص شیعی خود از استعداد ویژه‌ای برای تبدیل شدن به یک «استراتژی کلان» برخوردار است.

انتهای پیام/80028/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول