اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

نقدهای درست و اصولی مورد بررسی قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: نقدهای درست و اصولی رسیدگی و مورد بررسی واقع می‌شود.

نقدهای درست و اصولی مورد بررسی قرار می‌گیرد

مجتبی اعلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: نقدهایی که اصولی و درست باشد همواره مورد رسیدگی قرار داده و اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: اما قصد پاسخ دادن به انتقادات و حاشیه‌ها را نداشته و اجازه داده‌ایم که تمام نقدها مطرح شود و ما نقدهای درست را مورد توجه قرار می‌دهیم و اگر قرار باشد تمام انتقادات را پاسخ دهیم دیگر وقتی برای خدمت نمی‌ماند.

این مسئول همچنین در خصوص سخنان یکی از نمایندگان مردم ایلام در مجلس اضافه کرد: مدیران وظیفه دارند هرگونه اطلاعات و آماری را که نمایندگان مجلس می‌خواهند در اختیار آنان قرار دهند و بهتر است از ارائه اطلاعات نادرست و غیرکارشناسی خودداری کنند.

اعلایی تصریح کرد: در دیداری که با یکی از نمایندگان استان داشتم این نکته مهم را خاطرنشان ساختم که تا زمانی که بر روند کارها مسلط نشده‌اید از ارائه آمار و بیان دیدگاه‌ها خودداری کنید.

استاندار ایلام گفت: سخنان اخیری که در خصوص یکی از معاونین استانداری در مجلس مطرح شده صحت نداشته و تهمت محسوب می‌شود و قابل پیگیری قضایی است، اما ما بنا نداریم وارد این مقولات شویم و بهتر این است با همدلی و هم‌فکری در این برهه حساس به دنبال پیشبرد کارها باشیم.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول