اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از منظر روانشناسی، دینی و سینمایی

فیلم سینمایی یه حبه قند نقد و بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی "یه حبه قند" به کارگردانی رضا میرکریمی توسط کارشناسان و منتقدان سینما در برنامه سینما خانواده از سه منظر روانشناسی، دینی و سینمایی با نگاه ویژه به خانواده مورد نقد و بررسی بیشتر قرار می‌گیرد.

فیلم سینمایی یه حبه قند نقد و بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، فیلم سینمایی" یه حبه قند" به کارگردانی رضا میرکریمی توسط کارشناسان و منتقدان سینما در برنامه سینما خانواده از سه منظر روان‌شناسی، دینی و سینمایی با نگاه ویژه به خانواده مورد نقد و بررسی بیشتر قرار می‌گیرد.

نقد و بررسی فیلم سینمایی یه حبه قند پنجمین گام سینما خانواده در سال 91 است که در ادامه مباحث مربوط به نقش سینما در خانواده شکل گرفته و به بررسی فیلم‌های ایرانی که با محوریت خانواده ساخته شده، می‌پردازد.

فیلم سینمایی یه حبه قند در این برنامه از سه منظر روان‌شناسی، دینی و سینمایی با نگاه ویژه به خانواده با حضور سارا هاشمی کارشناس ارشد روان‌شناسی و پژوهشگر و سید محمد حسینی کارشناس و منتقد سینما و سردبیر مجله سینما، سجاد کریمان مجد معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده هنر و کارشناس و منتقد سینما، حامد هوشیاری کارشناس و منتقد سینما، مورد نقد و بررسی بیشتر قرار می‌گیرد.

نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی یه حبه قند با همکاری سایر نهادهای فرهنگی و هنری شهرری در حوزه هنری استان تهران مرکز ری در تاریخ 24 تیرماه ساعت 17:30 در سالن مجموعه فرهنگی ولی‌عصر (عج) برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول